Kvenen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei:) er en 41 årig mann som har hvert igjennom 8 ryggopperasjoner iløpet av 8 år. Har i løpet av de siste 3 årene gått på enorme mengder smertestillende grunnet en ødelagt nerve i ryggen, som volder meg store smerter i venstre ben. nerven som er ødelagt er L5. Første året av de siste 3 årene gikk jeg på oxycontin. spiste da 100 tabletter a 20 mg i uken. Da jeg sluttet etter en enorm kamp med disse, fikk jeg selvfølgelig en dobbel ryggopperasjon som inbefattet 8 uker på sykehus med ketorax som smertelindring. Etter hjemkomst ble jeg opplært i å sette intramuskulære injeksjoner hjemme. Dette resulterte i et enormt forbruk av ketorax i de siste 2 årene. Brukte 50 ampuller a 5 mg hver 14 dag. Nok en gang har jeg alene sluttet med dette, å går nå på 300 mg nobligan depot om dagen. Er nå 3 mnd siden jeg sluttet med ketorax, å opplever nå de siste dagene at jeg føler meg enormt ruset å ute av kroppen opplevelse. Er litt urolig for dette, å lurer på om noen har erfaringer å dele, eller har vert i tilsvarende situasjon. på forhånd takk:) – Kvenen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362178-pr%C3%B8ver-p%C3%A5-nytt-%C3%A5-f%C3%A5-noen-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.