Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:) er en 41 årig mann som har hvert igjennom 8 ryggopperasjoner iløpet av 8 år. Har i løpet av de siste 3 årene gått på enorme mengder smertestillende grunnet en ødelagt nerve i ryggen, som volder meg store smerter i venstre ben. nerven som er ødelagt er L5.

Første året av de siste 3 årene gikk jeg på oxycontin. spiste da 100 tabletter a 20 mg i uken. Da jeg sluttet etter en enorm kamp med disse, fikk jeg selvfølgelig en dobbel ryggopperasjon som inbefattet 8 uker på sykehus med ketorax som smertelindring.

Etter hjemkomst ble jeg opplært i å sette intramuskulære injeksjoner hjemme. Dette resulterte i et enormt forbruk av ketorax i de siste 2 årene. Brukte 50 ampuller a 5 mg hver 14 dag.

Nok en gang har jeg alene sluttet med dette, å går nå på 300 mg nobligan depot om dagen. Er nå 3 mnd siden jeg sluttet med ketorax, å opplever nå de siste dagene at jeg føler meg enormt ruset å ute av kroppen opplevelse. Er litt urolig for dette, å lurer på om noen har erfaringer å dele, eller har vert i tilsvarende situasjon. på forhånd takk:)

– Kvenen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...