Gå til innhold

Gravid på første forsøk :-D

Anbefalte innlegg

Gjest førsteforsøk

Åååååå, jeg er så glad, så glad :-D Har blitt gravid på første forsøk!! Jeg tenker at jeg skal ta en ny test om noen dager, og se at den fortsatt viser GRAVID...ventet mensen i dag og måtte bare ta test fordi jeg var så nysgjerrig :-)

Men det er vel liten sannsylighet for at den viser GRAVID om jeg ikke er det? Er vel mer vanlig andre veien?

Et spørsmål...mange føler seg kvalme de 3 første månedene....når begynner man å merke kvalmen?? Jeg skal på reis om 2 uker (en langhelg) og bare håååper ikke at noe kvalme og oppkast skal ødelegge det :-) Noen erfaringer, og råd? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362197-gravid-p%C3%A5-f%C3%B8rste-fors%C3%B8k-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest førsteforsøk

Gratulerer!

Hvorvidt du blir plaget med kvalme etc er faktisk ikke sikkert. :) Ikke all blir kvalme. Jeg har vært gravid flere ganger, uten andre graviditetssymptomer enn ømme bryst i starten.

Ja, jeg må bare ta det som det kommer :-D

De ømme brystene er allerede på plass ihvertfall. Jeg er 3+5 på vei i følge terminkalkulator.

Takk for svar :-)

Gjest førsteforsøk

Gratulerer!

Det er nok individuelt, men hos meg kom kvalmen i 4-6 uke. I første svangerskap varte den et par mnd, i andre helt til uke 20.

Nå er det ikke alle som blir kvalme i det hele tatt, så bare gled deg til turen og ta det som det kommer. :)

Takk for svar :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...