bølgeblikk Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei jeg er en mann på 38 år som har idag samboer. Før samboerskapet hadde jeg sex med dame først engang. Etter denne hendelsen fikk jeg smerter i venstre pung. Fikk påvist bitestikkelbetenelse. Ble satt på antibiotikakur og smertene og betennelsen forsvant. Året etter hadde jeg sex med denne damen igjen, på nytt bitestikkelbetenelse. Nå hadde jeg også begynt å rote med min nåværende samboer, slik at jeg trur hun ble smittet med et eller annet. Jeg fikk ny antibiotikakur og smerten forsvant. Men smertene kom tilbake etter jeg hadde sex med min samboer og jeg fikk ny antibiotikakur som hjalp. Ingen klamydia ble påvist hos meg. Sist gang vi hadde sex fikk jeg på nytt bitestikkelbetenelse og tabletter med det hjalp ikke mer. Nå er det verk i begge pungene. Tidligere fikk jeg Ciproflxacin som hjalp. Denne gangen hjalp ikke den og jeg fikk Flagyl sammen med Doksycyklin uten at det heller hjalp. Smertene er kraftige på begge sider og legen sa at det hjelper ikke med mere tabletter og vi må vurdere operasjon. Har en liten klump på oversiden av den venstre testikkelen som verker når man tar på den. På høyresiden (som ikke har gjort ondt tidligere) er det verk rundt hele testikkelen, men mest på undersiden hvor det virker som det er en liten klump. Nå er det konstant verk på begge sider. Det jeg lurer på er om det ikke fins andre tabletter som hjelper? Hva kan en operasjon gjøre hvis man må operere begge testikkler? Forsvinner sædproduksjonen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362214-bitestikkelbetenelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.