Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ei dame på 42 som ble skilt for et halvt år siden. Har fremdeles et slags forhold til min exmann. Men vi er ikke sammen.

Dette er ikke bra for meg kjenner jeg, kommer ikke over bruddet, men samtidig klarer jeg ikke å la gubben være...

Vi ble sammen da jeg var 18 år, dvs 26 år med sex med samme mannen, å der har vi det helt fantastisk. Kjærlighet og sex har vi nok av, men vi klarer allikevel ikke å få samlivet til å fungere. Dette halvåret har ikke vært lett for noen av oss. Å når vi driver å ha så nær kontakt med hverandre, begynner liksom ikke såret å gro.

Kjenner jeg gruer meg til å treffe nye menn, samtidig som jeg tenker det kansje vil hjelpe meg å gå videre og kutte helt med exsen.

Problemet er at bare jeg tenker på å flørte med en annen mann føler jeg meg utro. Så jeg kan liksom ikke klare å se for meg en date, for ikke å snakke om å havne i seng med en annen.

Føler meg så rådløs, trengte noen å dele det med, å kansje et råd eller to.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362222-hvordan-komme-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...