Gå til innhold

Finnes det forum for irritabel tarmlidelse?

Anbefalte innlegg

Gjest tarmkrøll

Googler men kan ikke finne noe, kanskje dere vet noe?

Jeg er også medlem av LMF men der snakker de bare om Chrons sykdom og Ulcerøs kollitt. Har ikke så mye felles bortsett fra at vi har problemer med fordøyelsen

Vil helst uttrykke meg på norsk, men når nøden er stor....

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Jeg har også lett lenge uten å finne noen andre norske enn LMF. Min samboer vurderer å melde seg inn der, men vi får også inntrykk av at det bare er Chrons/kolitt det dreier seg om. Det er ganske synd igrunn, plagene er jo mye det samme for dere med irritabel tarm.

Gjest tarmkrøll

Jeg har også lett lenge uten å finne noen andre norske enn LMF. Min samboer vurderer å melde seg inn der, men vi får også inntrykk av at det bare er Chrons/kolitt det dreier seg om. Det er ganske synd igrunn, plagene er jo mye det samme for dere med irritabel tarm.

Ja du får melde han inn så får vi hilse på hverandre ved nesten julebord

Det snakkes å lage noe prosjekt etc om irritabel tarm ved LMF

Det kalles irritabel tarm. Et irriterende navn, nesten så jeg får følelsen av at det er min irritabilitet og overfølsomhet som har skapt problemet:) Jeg liker heller betegnelsen uspesifiert kollitt.

Noe shit er det i hvertfall, vi får bare drite i hva det kalles!

Ja du får melde han inn så får vi hilse på hverandre ved nesten julebord

Det snakkes å lage noe prosjekt etc om irritabel tarm ved LMF

Det kalles irritabel tarm. Et irriterende navn, nesten så jeg får følelsen av at det er min irritabilitet og overfølsomhet som har skapt problemet:) Jeg liker heller betegnelsen uspesifiert kollitt.

Noe shit er det i hvertfall, vi får bare drite i hva det kalles!

sliter og med magen.

er en gruppe på facbok meg mage og tarm?

meld dere inn der

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...