Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å ringe kjæresten hele søndag og mandag,da fikk jeg tilslutt svar.Han sa da at han trengte litt tid til å tenke og spurte om jeg kunne ringe noen dager seinere.Er nok fordi han missforsto noe på FB,bare en takk for en gave jeg fikk på et spill der.Jeg prøvde å si det,men han ville ikke høre.

Så traff jeg han idag,på noe vi begge er hver uke.Han syns kanskje jeg overså han,men jeg trodde ikke han ville snakke med meg.Sikkert derfor det virket sånn.Jeg sa bare hei,og etter det snakka vi ikke mer.

Jeg har veldig lyst til å ringe han nå,men burde jeg det?Er også usikker på hvorfor han trenger å tenke,om han kommer til å gjøre det slutt eller hva det er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362320-kj%C3%A6restetr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Skulle gjerne gjort det,men han har ikke penger til å få ringt...

Har han ikke penger til å få ringt? Nå ble jeg skeptisk. Hvordan kan en voksen mann unngå å ha penger til det? Men det er et annet problem...

Har han ikke anledning til å ringe deg, så kan han oppsøke deg når han savner deg nok. Eller kontakte deg via FB. Poenget er det samme: vent til han tar initiativet.

Har han ikke penger til å få ringt? Nå ble jeg skeptisk. Hvordan kan en voksen mann unngå å ha penger til det? Men det er et annet problem...

Har han ikke anledning til å ringe deg, så kan han oppsøke deg når han savner deg nok. Eller kontakte deg via FB. Poenget er det samme: vent til han tar initiativet.

Er nok kanskje det beste selv om jeg savner han.men jeg sa jo at jeg skulle ringe om noen dager.burde jeg ikke gjøre det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...