Gå til innhold

Vet ikke om jeg egentlig vil mer.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med samboeren min i snart 3 år og vi flyttet sammen for ca et halvt år siden.

Nå vet jeg ikke om jeg egentlig elsker han lenger, jeg føler noen ganger at jeg bare har "tatt til takke" med han og jeg begynner å irritere meg mer og mer over ting han sier og gjør! Det hjelper ikke at han har null tilitt til meg, og ikke gjør noen ting hjemme og jeg bryr meg ikke noe serlig om sex med han heller.

Jeg syns dette er veldig vanskelig, siden dette er mitt første seriøse forhold, og jeg har blitt veldig glad i han og familien hans.

Men jeg vet rett og slett ikke om jeg vil mer.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle dette og framstille det på best mulig måte for begge, for jeg vet han kommer til å bli knust!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362354-vet-ikke-om-jeg-egentlig-vil-mer-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aller først må du bli enig med deg selv om du skal gjøre en innsats for å få forholdet på fote igjen eller om du skal gå med en gang. Få i alle fall ikke barn for å redde forholdet!

Om du bestemmer deg for å prøve:

- hvorfor har han ikke tillit til deg? Har han noen grunn til ikke å ha det?

- hvorfor gjør han ingenting hjemme? Hvorfor lar du ham slippe unna med det?

- hva gjør du selv for å sprite opp sexlivet litt?

Dersom du bestemmer deg for at det ikke er noen vits i å prøve så fortell ham at du ikke har de riktige følelsene for ham lenger og kommer til å flytte ut så snart som mulig. Og ikke gi etter om han gråter og ikke vil at du skal flytte.

Lykke til! *klem*

Høres ut som dere er innhentet av hverdagen.

Enten må du bestemme deg for å jobbe deg gjennom dette. Vil du ikke gjøre en innsats kan du like godt gi opp først som sist.

Det er mest sannsynlig at du vil støte på tilsvarende problemer og følelser i et nytt seriøst forhold som har vart en tid.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...