Gjest støttende ord Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei, Ser at det er mange her inne som skriver om utroskap og hvordan man skal komme seg videre. Har litt lyst til å henge meg på den tråden. Like før jul oppdaget jeg at mannen jeg har vært gift med i flere år hadde et veldig godt forhold til en kollega. Det gjaldt som andre skriver følelsesmessige meldinger (som jeg har sett), kjøp av gaver, jobbfester, overtid, osv... Ingen seksuell kontakt (tror jeg ikke da). I den første tiden prøvde han å vise anger, men etter at han så at jeg fortsatt var mutt, lei meg, litt irritert osv har han nå gitt opp å prøve å vise meg tillitt. Han går fortsatt med mobilen i lomma, har passors på PC`n osv Har også sett at han har fått flere meldinger fra henne - jobbrelatert - men jeg får ikke se dem, de kan misforstås! Hver gang jeg ser at han får melding fra henne faller jeg rett i "kjelleren". Jeg blir nesten dårlig av det. Hjertebank, skjelvinger og fryktelig "ør" i hodet. Nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. VI har barn sammen, hus, hjem..... Jeg har så lyst til å få det til å fungere, men .... Han sier også at det er som å møte en vegg når han prøver å ha kontakt med meg - kjenner det selv også for jeg er litt irritert for det han gjorde. Tror ikke følelsene mine er som de en gang var. Mistet noe. Det hender også mange ganger at han kommenterer utseendet mitt. Som celulitter, rynker, at jeg ser "dreid" ut i ansiktet osv.. Det skal sies at den GODE kollegaen er 15 år yngre enn meg.. Føelr at han sammenligner meg med henne. Enda jeg er tynn og ser ikke så aller verst ut! (tror jeg da) Så, derfor søker jeg råd her hos dere. Vær så snill og gi meg noen støttende råd/ tips/ ord.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362591-hvordan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Han har ikke oppfattet at han har gjort noe galt. Han tenker at "siden de ikke har hatt sex så har du ikke noe å sutre for". Og du aksepterer det. Det ser han jo. Du burde brølt ham ut av huset og satt skapet rett oppå tærne hans momentant. Forlangt parterapi og kasta mobilen hans så langt inn i skauen som det går an i rent sinne. Han prøvde ikke å skape tillit når du oppdaget det. Han prøvde bare å smiske seg innpå deg, og når det ikke nytter så gir han faen. Det er ikke anger. Det er å bare rettferdiggjøre at han fortsatt kan ha kontakt med henne, for du er bare ei sur kjerring alikevel! Ta tak. Still krav. Og godtar han det ikke så ryker han ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362591-hvordan/#findComment-3141162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Han har ikke oppfattet at han har gjort noe galt. Han tenker at "siden de ikke har hatt sex så har du ikke noe å sutre for". Og du aksepterer det. Det ser han jo. Du burde brølt ham ut av huset og satt skapet rett oppå tærne hans momentant. Forlangt parterapi og kasta mobilen hans så langt inn i skauen som det går an i rent sinne. Han prøvde ikke å skape tillit når du oppdaget det. Han prøvde bare å smiske seg innpå deg, og når det ikke nytter så gir han faen. Det er ikke anger. Det er å bare rettferdiggjøre at han fortsatt kan ha kontakt med henne, for du er bare ei sur kjerring alikevel! Ta tak. Still krav. Og godtar han det ikke så ryker han ut. Henger meg på EnolaGay! Jeg ville gjort akkurat det hun sier! Du vil bli ødelagt, hvis du lar dette fortsette.. og kommenterer han dine "skavanker", så er han en dust, som ikke fortjener deg.. Finnes nok av menn som ikke er utro og som faktisk elsker kjæresten sin, akkurat slik hun er ) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362591-hvordan/#findComment-3144809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.