Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjæresten min vil jeg skal ha sex med andre menn. Dette hisser han opp noe voldsomt. Han synes det er utrolig opphissende å se for seg at andre har sex med meg.

Jeg klarer ikke å se for meg at han skal ha sex med andre kvinner, og han bedyrer at det vil han ikke. Han vil ikke ha trekant med 2 damer, men heller ha med en ekstra mann i senga vår.

Noen andre som opplever dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362597-han-vil-jeg-skal-ha-sex-med-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hvorfor ikke

Jeg er mann og tenner selv på det samme. Jeg har foreslått trekant med en ekstra mann, men kona er dessverre skeptisk til dette.

En kamerat av meg og samboeren hans har ofte seg med både en og to fremmede. Det hender at han deltar, men som oftes ser han på.

Om dette er vanlig vet jeg ikke, men jeg det har garantert blitt vanligere med årene, og vanligere kommer det helt sikkert til å bli...

Det er sikkert ulemper med det, de får andre ta seg av.

Fordelen er at du får prøvd deg litt med forskjellig menn, og samtidig er du i trygge omgivelser med typen din.

Hadde ikke vært aktuelt for meg. :o) Klarer meg med kjæresten min jeg og heldigvis synes han det holder med meg også.

Men om du selv synes det høres spennende ut og kunne tenke deg å prøve det så er det vel ingenting i veien for det? Men tenk grundig gjennom det først og ha klare avtaler på at dere kan avbryte når som helst om du ombestemmer deg underveis.

Jeg er mann og tenner selv på det samme. Jeg har foreslått trekant med en ekstra mann, men kona er dessverre skeptisk til dette.

En kamerat av meg og samboeren hans har ofte seg med både en og to fremmede. Det hender at han deltar, men som oftes ser han på.

Om dette er vanlig vet jeg ikke, men jeg det har garantert blitt vanligere med årene, og vanligere kommer det helt sikkert til å bli...

Fordelen er at du får prøvd deg litt med forskjellig menn, og samtidig er du i trygge omgivelser med typen din.

''men jeg det har garantert blitt vanligere med årene, og vanligere kommer det helt sikkert til å bli...''

Har du en link til dokumentasjon/forskning på dette? Siden du kan garantere det altså...

Gjest Klaudia

Jeg er jente og fantaserer også om å se han ha seg med en annen dame, mens jeg er tilstedet. Evt jeg ha meg med en mann, mens han ser på (Tenner derimot ikke på tanken at jeg skal kline/ha sex med ei jente mens han ser på...).

Men tror uansett trekant med to menn bare skal forbli en fantasi. Mulig det ikke fungerer så godt i virkeligheten.

Annonse

Ikke gjør det for hans del. Bli bare med på det hvis du selv har veldig lyst. Vær også tydelig på at hvis det blir noe av, så skal du være med på å bestemme hvilken mann det skal skje med.

Du har helt rett Hulderen... Vi har prøvd det, Jeg både angrer og syns det var spennende. og jeg var nok ikke bestemt nok. Jeg gjorde det mest for han. Ikke bra...

Jeg har også vært meget skeptisk. Men vi har faktisk prøvd dette. Han vil helst ikke være tilstede. Jeg både angrer på det og syns det var veldig spennende....

Jeg innser at jeg skulle brukt mer tid på dette før vi utførte det.

Gjest Hulderen

Du har helt rett Hulderen... Vi har prøvd det, Jeg både angrer og syns det var spennende. og jeg var nok ikke bestemt nok. Jeg gjorde det mest for han. Ikke bra...

Du får ta det som en erfaring. Neste gang har du lært, og sørger for at du har styringen eller rett og slett sier bestemt nei.

Gjest Jacoba

Jeg har også vært meget skeptisk. Men vi har faktisk prøvd dette. Han vil helst ikke være tilstede. Jeg både angrer på det og syns det var veldig spennende....

Jeg innser at jeg skulle brukt mer tid på dette før vi utførte det.

Hvorfor kan han ikke bare fortsette å fantasere om det hele, så lenge han uansett ikke vil være der og se det med egne øyne? Ikke gjør noe som ikke føles riktig for deg, du bestemmer over din kropp. Hadde ikke orket en mann med slike "verdier", men det er nå meg.

Hvorfor kan han ikke bare fortsette å fantasere om det hele, så lenge han uansett ikke vil være der og se det med egne øyne? Ikke gjør noe som ikke føles riktig for deg, du bestemmer over din kropp. Hadde ikke orket en mann med slike "verdier", men det er nå meg.

Tror det blir vanskelig for han å bare fantasere om det nå, når vi har prøvd det. Og jeg skal være meget ærlig å si at jeg digger å se han så kåt som når han vet jeg har hatt meg med en annen. Jeg opplever virkelig ytterpunktene.....

Og jeg er så utrolig glad i han. Har aldri hatt en bedre elsker.

Annonse

Gjest Klaudia

Godt du syntes det var litt spennende i det minste..

Hva er største grunnen for at du angrer? Hvorfor ville ikke kjæresten din være til stedet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...