Mikey Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei Følgende symptomforløp: Hele lørdag kveld frøs jeg ekstremt, mens jeg iflg. kjæresten var brennvarm å ta på. Stiv nakke og diverse ledd/muskler. Hodepine utover kvelden som fortsatte gjennom natten og søndagen, og videre gjennom mandagen også. Søndag kveld merket jeg tiltakende svimmelhet, noe som fortsatte gjennom natten og hele mandagen. Temperatur mandag morgen bare en halv grad eller så over normaltemperatur. Kvalm og føles tappet for krefter nå, og fryser selv om det er fin temperatur inne. Kommer noen "anfall" med tørrhoste innimellom, men ikke spesielt ofte. Sov veldig lite natt til søndag, da badet jeg i svette og følte meg også utrolig varm. Holdt meg hjemme mandagen, men føles fortsatt i på godt norsk drit dårlig form. Noe poeng å drasse seg til fastlegen for noe sånt, eller er dette bare typiske influensasymtomer? Er det i det hele tatt noen influensa som verserer i disse dager? Mvh Mikey 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362606-influensa-p%C3%A5-gang-eller-noe-annet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.