Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er (atter en gang) i gang med ny hestekur mot sopp/eksem. Kursen består av én tablett som svelges første dag, deretter én type krem - http://www.felleskatalogen.no/ - i 14 dager, så en annen type krem - http://www.felleskatalogen.no/ - i 4 uker.

Husker ikke navnet på tabletten.

Har hatt denne kuren to ganger før, og elendigheten uteblir da mye lenger enn bare en canestenkur.

Ble ikke kvitt det med Canesten i det hele tatt.

Men nå skal jeg teste eddik. Kan vel ikke gjøre noen skade i hvert fall:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er (atter en gang) i gang med ny hestekur mot sopp/eksem. Kursen består av én tablett som svelges første dag, deretter én type krem - http://www.felleskatalogen.no/ - i 14 dager, så en annen type krem - http://www.felleskatalogen.no/ - i 4 uker.

Har hatt denne kuren to ganger før, og elendigheten uteblir da mye lenger enn bare en canestenkur.

Linkene dine peker bare til Felleskatalogens hovedside.

Gjest Elextra
Skrevet

Ett litt intimt spørsmål. Så du får svare om du føler for det:-)

Men tar du vann inn i vagina også, eller kun vask med vann utvendig? Jeg pleier å skylle meg vann innvendig også da jeg sliter med litt utflod. Da blir liksom problemet borte i noen timer.

''Men tar du vann inn i vagina også, eller kun vask med vann utvendig? Jeg pleier å skylle meg vann innvendig også da jeg sliter med litt utflod. Da blir liksom problemet borte i noen timer.

''

Det er ikke lurt å skylle så grundig om man er plaget med sopp. Vann er gjerne mer basisk enn underlivet liker.

Mary Poppins
Skrevet

Vagitorier? Hva er dette????

Jeg får så mye utflod og lukt om jeg ikke skyller. Og det er jo bare rent vann, så da har jeg tenkt at det er greit. Det har jeg forøvrig alltid gjort.

''Jeg får så mye utflod og lukt om jeg ikke skyller''

Hmm, det skal jo ikke lukte? Du er sikker på at du ikke har bakteriell vaginose?

Gjest Kayia
Skrevet

Nå høres det ut som du er mye mer plaget enn jeg har vært, men dette hjelper for meg:

* dropp truseinnlegg (bruker dem rundt eggløsning til vanlig). Skift heller undertøy to-tre ganger pr dag mens du er plaget.

*dropp g-streng eller truser i syntetisk materiale (om du bruker dette). Bruk løsere bomullstruser

* dropp trange jeans

*dropp nylonstrømper. Bruk ull når du bruker skjørt.

Som du ser er luft stikkordet ;-)

Ellers syns jeg skylling inni høres voldsomt ut. Selv vasker jeg kun utvendig (med asan - ville ikke følt meg ren etter kun vann), Før jeg legger meg har jeg dessuten hatt god virkning av Vivag vaginalpiller også, og som regel er jeg fin igjen etter et par netters bruk.

Skrevet

Vagitorier? Hva er dette????

Jeg får så mye utflod og lukt om jeg ikke skyller. Og det er jo bare rent vann, så da har jeg tenkt at det er greit. Det har jeg forøvrig alltid gjort.

Vagitorier er stikkpiller som er ment for vagina.

Nå vet jeg ikke hvor ofte du skyller vagina med vann, men om du gjør dette regelmessig så vil det i seg selv kunne føre til økt utflod.

Det lureste vil nok være å kutte ut skyllinga, tilføre melkesyrebakterier og godta litt økt utflod til miljøet i vagina får stabilisert seg.

Skrevet

Nå høres det ut som du er mye mer plaget enn jeg har vært, men dette hjelper for meg:

* dropp truseinnlegg (bruker dem rundt eggløsning til vanlig). Skift heller undertøy to-tre ganger pr dag mens du er plaget.

*dropp g-streng eller truser i syntetisk materiale (om du bruker dette). Bruk løsere bomullstruser

* dropp trange jeans

*dropp nylonstrømper. Bruk ull når du bruker skjørt.

Som du ser er luft stikkordet ;-)

Ellers syns jeg skylling inni høres voldsomt ut. Selv vasker jeg kun utvendig (med asan - ville ikke følt meg ren etter kun vann), Før jeg legger meg har jeg dessuten hatt god virkning av Vivag vaginalpiller også, og som regel er jeg fin igjen etter et par netters bruk.

De fleste tingene her er greie å teste. Men har kun ganske trange jeans. Men bruker de kun på jobb da.

Hvilke typer stikkpiller snakker du om? Kjøpes på apotek eller?

Skrevet

Linkene kommer bare til hovedsiden, så jeg får ikke opp noen navn på kremene. Men er disse reseptbelagte?

Gjest Kayia
Skrevet

De fleste tingene her er greie å teste. Men har kun ganske trange jeans. Men bruker de kun på jobb da.

Hvilke typer stikkpiller snakker du om? Kjøpes på apotek eller?

Jeg har også bare trange jeans, så for min del blir det den løseste varianten på jobb med umiddelbar ombytting etter hjemkomst, evt skjørt og ullstrømpebukse (har kjøpt noen tynne hos Lindex (evt Cubus?). Vivag kjøper jeg reseptfritt på apoteket ja. Håper noe av dette hjelper deg, sopp er bare så ubehagelig.

Gjest prust
Skrevet

Linkene kommer bare til hovedsiden, så jeg får ikke opp noen navn på kremene. Men er disse reseptbelagte?

Sjekket i morges. Pevisone heter den første kremen. Den er reseptbelagt ja.

Skrevet

Sjekket i morges. Pevisone heter den første kremen. Den er reseptbelagt ja.

Da bestiller jeg meg ny time hos legen. Må prøve alt nå. Takk for hjelp:-)

Skrevet

Jeg har også bare trange jeans, så for min del blir det den løseste varianten på jobb med umiddelbar ombytting etter hjemkomst, evt skjørt og ullstrømpebukse (har kjøpt noen tynne hos Lindex (evt Cubus?). Vivag kjøper jeg reseptfritt på apoteket ja. Håper noe av dette hjelper deg, sopp er bare så ubehagelig.

Noterer for harde livet:-)

Har også bestilt ny time hos legen for å se om det finnes noe annet som kan hjelp.

Gjest Kayia
Skrevet

Noterer for harde livet:-)

Har også bestilt ny time hos legen for å se om det finnes noe annet som kan hjelp.

Håper noe av dette hjelper - lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...