Gå til innhold

Senitiv og irritert

Anbefalte innlegg

Gjest Lulla91

Hei. Jeg er en jente på 19 år. I ansiktet har jeg veldig få kviser, jeg bruker ikke noe særlig til sminke. Men jeg er ofte tørr i huden. Uansett hvilken fuktighetskrem (til ansiktet) jeg bruker får jeg fet og kvisete hud, selv når jeg bruker krem for sensitiv hud. Hva skal jeg gjøre? Jeg har også utrolig mye kviser på ryggen og vet ikke riktig hvordan jeg skal få dem vekk og arrene.. Det er svært irriterende og klør, men føler ikke det blir bedre med fuktighetskrem. Dette er flaut, og jeg kan ikke gå med pene kjoler eller topper pga kviser og arr på rygg, litt bryst og øvre del av armene Hva kan jeg gjøre? Og bør jeg gå til hudlege/hudspesialist? Tusen takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362754-senitiv-og-irritert/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...