Gå til innhold

Brystreduksjon - frykter for forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest Store pupper

Jeg har 3 barn og en mann som jeg elsker. Han er svært glad i meg også. Dessverre er han langt over middels puppefiksert, og det er bare store pupper han liker. Puppene mine er grunnen til at han falt for meg i utgangspunktet.

Nå har jeg daglige smerter i nakke og står på venteliste for brystreduksjon. Det er minst to års venteliste, så jeg vurderer å ta det privat.

Selv er jeg lei de store puppene, og ønsker å redusere dem så det monner. Men jeg er redd for reaksjonen til min mann. At han vil bli dratt mot andre kvinner med store pupper. Han sier at han vil bli hos meg, men er veldig opphengt i størrelden, maser om at jeg ikke må ta for mye.

Er det noen her som har tatt brystreduksjon? Hvordan taklet mennene deres det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362844-brystreduksjon-frykter-for-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at problemstillingen er litt...altså, menn som elsker sin kone vil at hun skal ha det bra på alle plan. Og dersom hun trenger en brystreduksjon for å få en bedre hverdag, så er det full støtte på det.

Jeg kan vel bare snakke for meg selv egentlig, men dersom jeg hadde sittet i din situasjon. Så hadde jeg vurdert en hel "ektemannektomi" dersom det ble en sak av at jeg fikk for "små" pupper!

Og om han begynte å trene etter andre kvinner etterpå, ja så hadde jeg telt mine velsignelser over å bli kvitt en så til de grader overfladisk og tåpelig mann.

Gjest sjøstjerna

Forstår han ditt ubehag og plager med de tunge brystene?

Du skriver han er svært glad i deg, og at han blir hos deg selv om du reduserer størrelsen. Velg å tro han på det. Kanskje er du mer redd for hans puppe-fiksering enn du trenger?

Dere har tre barn, han er blitt eldre, han er glad i deg.

Kjenner at problemstillingen er litt...altså, menn som elsker sin kone vil at hun skal ha det bra på alle plan. Og dersom hun trenger en brystreduksjon for å få en bedre hverdag, så er det full støtte på det.

Jeg kan vel bare snakke for meg selv egentlig, men dersom jeg hadde sittet i din situasjon. Så hadde jeg vurdert en hel "ektemannektomi" dersom det ble en sak av at jeg fikk for "små" pupper!

Og om han begynte å trene etter andre kvinner etterpå, ja så hadde jeg telt mine velsignelser over å bli kvitt en så til de grader overfladisk og tåpelig mann.

Seriøst!?! Du er redd for at mannen din forlater deg hvis du får mindre pupper? Hvis så er, så hadde ikke jeg ønsket å beholde ham uansett... Hvis hans puppefiksering er viktigere enn din helse og velvære, kan det jammen meg være det samme...

Annonse

Beklager, den skulle til ts...

Seriøst!?! Du er redd for at mannen din forlater deg hvis du får mindre pupper? Hvis så er, så hadde ikke jeg ønsket å beholde ham uansett... Hvis hans puppefiksering er viktigere enn din helse og velvære, kan det jammen meg være det samme...

Gjest togli

Signeres!!

Gjest Fia36

Puppene mine er grunnen til at han falt for meg, skriver du....

Herregud, hvor gammel er mannen? Det er det samme som å si at du falt for han på grunn av størrelsen på K.... hans! Patetisk kar...

Om du er redd for at han nå stikker, så er det vel like så godt å bli kvitt han. Da er det jo ikke deg han er interessert i.

Gjest redusert

Ja, jeg har gjort det. Og mannen min støttet meg, så det har virket positivt på vårt sexliv siden selvtilliten min er bedre.

Om du frykter for forholdet pga en puppeoperasjon må jeg si det virker som forholdet deres har litt lite fundament i utgangspunket?

Annonse

Gjest Fia36

Ja, jeg har gjort det. Og mannen min støttet meg, så det har virket positivt på vårt sexliv siden selvtilliten min er bedre.

Om du frykter for forholdet pga en puppeoperasjon må jeg si det virker som forholdet deres har litt lite fundament i utgangspunket?

Helt enig i det siste du skriver.

''Du er redd for at mannen din forlater deg hvis du får mindre pupper? Hvis så er, så hadde ikke jeg ønsket å beholde ham uansett... Hvis hans puppefiksering er viktigere enn din helse og velvære, kan det jammen meg være det samme...''

Tenkte å skrive at "dersom du mister ham fordi du tar en brystreduksjon er han kanskje ikke så mye å samle på i utgangspunktet"; men tok det bort før sendte. Takk for at du skrev det for meg. :o)

Og nå kjenner jeg at jeg savner den fantastiske kjæresten min noe veldig.... *savne*

Forstår han ditt ubehag og plager med de tunge brystene?

Du skriver han er svært glad i deg, og at han blir hos deg selv om du reduserer størrelsen. Velg å tro han på det. Kanskje er du mer redd for hans puppe-fiksering enn du trenger?

Dere har tre barn, han er blitt eldre, han er glad i deg.

Enig i det du skriver.

Jeg synes dessuten at det kan være like rimelig å tolke hans utsagn som et presisering av hvor godt han liker trådstarters kropp slik den ser ut i dag, som at det er en form for "trussel" om at han skal forlate henne i etterkant av en brystreduksjon.

Gjest Ønsker deg det beste

Jeg tror mange menn er redd for at puppene skal bli borte. Min man har f.eks spurt om det når det gjaldt slanking. Blir de borte da.

Jeg kjenner kvinner som ønsker å redusere og drømmer om A-cup. Men C-cup er vel også veldig greit. Og bør være stort nok for de fleste. Også din mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...