Gjest Liv73 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei! Jeg har nettopp fylt 38 år og er ellers frisk. Barneønske i ett år. Har hatt 2 SA ila siste året. Har tatt hormonprover i flere syklus: Normale verdier i follikel fase (FSH, østradiol, LH). Progesteron i luteal fase har vært normal i to syklus, men lav (10) i en syklus som endte med SA. Har hele tiden hatt regelmessige syklus på 27 dager, men nest siste syklus var på 22 dager og siste - på kun 21 dag. Skal bruke Pergotime 100 mg i 5 dager fra 5. dag. Hva bør jeg gjøre for å få forlenget syklus? Forstår at jeg ikke blir gravid med såpass kort syklus. Bør jeg bruke Provera 10 mg etter EL i 10 dager for å få forlenget syklus/luteal fase? P.S. Normale funn ved GU nå, nylig. Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362854-barne%C3%B8nske-og-kort-syklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.