Gjest reddemamma Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det vanlig at gutter på 11-12 år får kviser? Sønnen min får av og til noe som ligner på kviser men har heller ikke sett noe puss i de. Han klorer litt på de. De er der kanskje et par uker for så å forsvinne. Er dette kviser? Om ikke, hva kan det da være for noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det kan godt være små kviser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ein mor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg vil anbefale alle som får kviser på en plagsom måte om å søke legehjelp. Min datter fikk god hjelp av Dalacin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er helt vanlig at ungdommer i 11-12 årsalder får kviser. Junior fylte 12 år i påsken i fjor og kom hjem med ansiktet fult av det jeg trodde var utslett eller allergisk reaksjon. Men etter noen uker begynte å utslettet å få hvite prikker og jeg skjønte at gutten vat kommet i puberteten. Nå er han 13 og ahr hele fjeset fult av røde betente kviser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg vil anbefale alle som får kviser på en plagsom måte om å søke legehjelp. Min datter fikk god hjelp av Dalacin. Hvor gammel er dattern din? Har hun fått Dalacin som krem eller tabletter? Gutten min på 12 er veldig plaget og vi har ennå ikke funnet noe reseptfritt som hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ein mor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvor gammel er dattern din? Har hun fått Dalacin som krem eller tabletter? Gutten min på 12 er veldig plaget og vi har ennå ikke funnet noe reseptfritt som hjelper. Husker ikke hvor gammel hun var når hun fikk det første gangen, men mulig det var rundt 12-13 år. Det er en salve eller liniment man smører på. Veldig effektivt. Tror ikke legene er noe restriktiv på å skrive ut. Det eneste legen sa var at man ikke burde bruke det hele tiden, for at huden kunne bli resistent. Men ser ut som kvisene kommer i perioder så det har gått helt fint. Anbefaler deg å høre med legen. Det er jo ikke gøy for barnet, og kviser før til arr osv. Jeg prøvde selv noe reseptfritt(basiron?). Det kunne ikke sammenlignes i det hele tatt. Det førte til harde inntørkede klumper som ikke forsvant. Med den på resept blir kvisen bare borte og huden like myk og fin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ein mor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er helt vanlig at ungdommer i 11-12 årsalder får kviser. Junior fylte 12 år i påsken i fjor og kom hjem med ansiktet fult av det jeg trodde var utslett eller allergisk reaksjon. Men etter noen uker begynte å utslettet å få hvite prikker og jeg skjønte at gutten vat kommet i puberteten. Nå er han 13 og ahr hele fjeset fult av røde betente kviser. Har du hørt med legen? Dalacin har vært veldig fint på mitt barn. Noen må ha sterkere saker. Men det er unødvendig å måtte gå rundt med betente kviser, hvis det finnes hjelp for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Gutten min bruker Basiron (reseptfritt). Virkningen kan diskuteres, men kanskje ser vi en liten bedring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.