sedusa Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hei jeg er en jente på 21 år som er sammen med en på 21 år. Vi har sex så og si hver dag og har bodd ilag siden jeg var 15 år. Og vi har prøvd og få barn uten hell. Jeg brukte p-piller,p-plaster og p-sprøyter sist da jeg var 18 år og fikk mensen tilbake før julen som var. Jeg har regelmessig mensen. Og han kommer i meg hvergang. Han har litt klisset sæd men tokk en test for noen år siden og da sa de et sæden var bra. Har vært hos gynekolog der de sier at det ikke er noe feil med meg. Jeg hadde mye ondt i magen før uten at di har funnet noe grunn for dette. Og har vært utsatt for 5 voldtekter. Og har ikke skader neden til sier gynekologen. Og jeg har normal utflod. Og alt skal være i orden med meg. Vi har prøvd og bruke folat piller, hostemedisiner, potens piller til min kjære, vitamin tilskudd uten hell til og bli gravid. Jeg har hatt klamydia noen ganger før men har det ikke nå. min mor og søster har ikke hatt problem med og få barn da min søster har 3 unger i en alder av 23 år. VI har god økonomi og eget hus ++++ mer. Så vi ønsker oss så barn nå men lykkes aldri... HVA ER GALT MED MEG ? HVA KAN VI GJØRE FOR OG BLI GRAVID ? jeg er 165 høy cm og 55 kg tung, røyker ca 20-30 daglig men har trappet ned til rundt 7 nå da. mvh fortvilet jente og gutt............... p.s jeg føler meg guttete har A75 i bryst størelse og angst og depramert er det mulig og få det dekt ???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362981-graviditet-angst-og-deprasjon-adhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Dere har altså prøvd i 3-4 mnd å bli gravide? Ikke stress - høres jo ut som dere er så opptatte av dette at dere ikke tenker på annet jo! Slapp av, ha sex når dere vil og siden du har regelmessig mens har du sannsynligvis eggløsning ca. 14 dager før første mensdag. De fleste blir gravide i løpet av det første året de prøver, så ta det helt med ro. Stress kan godt stoppe kroppen fra å bli gravid. Og så stumper du selvfølgelig røyken helt og pappan gjør også det dersom han røyker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362981-graviditet-angst-og-deprasjon-adhd/#findComment-3144881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.