Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det sure miljøet etser bort sortfargen? Ser samme skjer med mine...

Løsningen er vel å bruke truseinnlegg?

Greit nok, men lurer på om det har noe med kostholdet å gjøre, en indikasjon på at jeg spiser feil etc. Litt clueless på dette.

Gjest buzzer

Greit nok, men lurer på om det har noe med kostholdet å gjøre, en indikasjon på at jeg spiser feil etc. Litt clueless på dette.

Nope. Jeg får det også om jeg ikke bruker truseinnlegg/vasker meg ofte, og ifølge gynekologen er jeg kjernesunn der nede. Det er ganske vanlig og lite å gjøre med, annet enn å vaske seg ofte med vann og til nød litt lactasyd, bruke truseinnlegg og vaske undertøyet ofte så det ikke blir liggende i skittentøykurven og surne.

Nope. Jeg får det også om jeg ikke bruker truseinnlegg/vasker meg ofte, og ifølge gynekologen er jeg kjernesunn der nede. Det er ganske vanlig og lite å gjøre med, annet enn å vaske seg ofte med vann og til nød litt lactasyd, bruke truseinnlegg og vaske undertøyet ofte så det ikke blir liggende i skittentøykurven og surne.

har tendensen i mitt undertøy og, ikke så mye til vanlig, men første uken etter at jeg har brukt truseinnlegg så er det mer enn de neste tre ukene..

bruker truseinnlegg og tampong når jeg har mensen, og da blir det jo ofte klamt, fuktig og irritabelt der nede.. så jeg skjønner ikke hvordan folk orker truseinnlegg hele tiden.

Gjest med den saken

har tendensen i mitt undertøy og, ikke så mye til vanlig, men første uken etter at jeg har brukt truseinnlegg så er det mer enn de neste tre ukene..

bruker truseinnlegg og tampong når jeg har mensen, og da blir det jo ofte klamt, fuktig og irritabelt der nede.. så jeg skjønner ikke hvordan folk orker truseinnlegg hele tiden.

Jeg bruker truseinnlegg hver dag fordi det er en vane, en trygghet og jeg føler meg renslig. Men jeg hverken svetter eller har noe utflod og snakke om, og da blir det hverken klamt eller lukt.

Sånn er det

Annonse

Gjest buzzer

Jeg bruker heller ikke truseinnlegg hele tiden, stortsett bare siste uka før perioden da utfloden er hvitere og tykkere. Og siste dagen av perioden da det bare er smårusk... hadde aldri orket å bruke det hele tiden, vil ha luft!

Mener du at selve stoffet mister farge slik at resten av trusa er svart mens skrittet blir lysere og lysere? Eller mener du at det blir lyse flekker ved bruk, men at de forsvinner ved vask?

Sistnevnte er jo helt normalt. Kan ikke huske at trusene mine har blitt vedvarende bleket i skrittet.

Mener du at selve stoffet mister farge slik at resten av trusa er svart mens skrittet blir lysere og lysere? Eller mener du at det blir lyse flekker ved bruk, men at de forsvinner ved vask?

Sistnevnte er jo helt normalt. Kan ikke huske at trusene mine har blitt vedvarende bleket i skrittet.

Det blir det første du nevnte, vedvarende bleket. og det skyldes ikke utflod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...