EnolaGay Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Siden jeg selv ikke har lyst, så er sex noe jeg "gir" ja :-) Alternativet er at jeg sier "nei kjære, jeg har ikke lyst i dag heller", og det hadde vel ikke gjort det helt store for forholdet, så hadde han blitt sur (som han blir hvis vi ikke har sex), og jeg liker ham dårlig når han er sur, for han er en krevende mann å være gift med selv uten at han er sur, og så hadde jeg til slutt gått fra ham. Så ja, sex er noe jeg gir ham :-) Jeg forstår ikke hvorfor dette gir meg slemme holdinger? Klart han kunne få finne seg en ny dame som likte sex bedre, men bare sex oppveier ikke alt det andre fine vi har sammen, og det faktum at det er meg han elsker. Jeg tror kanskje dere ser for dere at jeg ser på ham og sier "du er ekkel, men må du ligge med meg så får du heller gjøre det da". Sånn er det altså ikke, hehe :-) Jeg er myk og medgjørlig, men han vet at jeg ikke har lyst, og inni meg tenker jeg at jeg håper det ikke tar så lang tid, fordi det ofte gjør vondt. Så gjør jeg de rette tingene jeg vet hisser ham opp, og etterpå kysser jeg ham og sier jeg elsker ham, og det mener jeg. Med andre ord har jeg rett i mine antakelser. Dersom du er den du sier du EGENTLIG er, en som ikke liker sex. Så går han fra deg. Eller er utro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363232-liker-ikke-sex/page/8/#findComment-3152565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Da har de ikke lav sexlyst, da har de bare feil partner. Noen kan jo også miste lysten over kortere eller lengre tid som følge av sykdom f.eks. Jeg mente ikke dette, jeg mente den grunnleggende sexlysten man har fra naturens side. ''Da har de ikke lav sexlyst, da har de bare feil partner. Jeg mente ikke dette, jeg mente den grunnleggende sexlysten man har fra naturens side.'' Men man vet jo ikke om man har feil partner eller om man faktisk har lav sexlyst før man evt. treffer en ny. Jeg trodde jeg hadde veldig lav sexlyst med eksen min. Så feil kan man ta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363232-liker-ikke-sex/page/8/#findComment-3153302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hehe :-) Nei, jeg gidder nok ikke å styre med det, det betyr ikke stort for meg, men jeg forstår jo om han kan bli litt lei innimellom over at jeg er så luken da. Jeg har også lurt på hvordan han gidder å ha sex når jeg ikke har lyst, men sånn er vel menn. Han er vel ikke elendig i senga, det tror jeg ikke, jeg likte det jo en gang i tiden, men han er ganske "styrete", bender bena mine hit og dit osv føler jeg, men ellers er han en sexy kar med flott kropp. ''Jeg har også lurt på hvordan han gidder å ha sex når jeg ikke har lyst, men sånn er vel menn.'' Nei, menn generelt er ikke sånn. Å forsyne seg av en annens kropp når kroppens eier ikke har noe lyst vil for de fleste menn oppleves som et overgrep, og det gjør man jo bare ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363232-liker-ikke-sex/page/8/#findComment-3153705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Uff, dette høres ikke bra ut. .. Jeg synes du skal prøve å gjøre noe for å forbedre situasjonen, det er jo ikke bra at du gjør noe du egentlig ikke vil bare for hans del, hvertfall ikke når det er noe så intimt som sex. I lengden vil det vel være usunt for dere begge.. Går du på p-piller (eller annen prevensjon)? Det kan ha innvirkning på sexlysten.. Kanskje har du brukt det så mange år at du ikke husker hvordan det er å ha lyst? hvis ikke vil jeg foreslå at dere tar kontakt med en sexterapeut, kanskje det kan hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363232-liker-ikke-sex/page/8/#findComment-3155088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.