Gå til innhold

oppsigelsestid hos fastlegen?

Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet fastlege for første gang. Nå har jeg behov for legehjelp og ringte det nye legesenteret. Der ville de ikke ta meg inn før 1. mai. Jeg byttet på internett i forrige uke...

Nå er det grunner til at jeg valgte å bytte lege. Den legen jeg tidligere hadde har jeg ikke lenger tillit til som lege, og jeg har derfor ingen planer om å gå tilbake igjen dit. Derfor ser jeg og ungene nå ut til å stå uten fastlege resten av måneden. Ser meg nødt til å ringe legevakta når den åpner i ettermiddag. Dette syns jeg virker rart! Er begynt å lure litt på dette nye legesenteret!

Hva slags erfaringer har dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363237-oppsigelsestid-hos-fastlegen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du leste ikke betingelsene for fastlegebytte før du gjorde det, altså? Det er nemlig slik at når man bytter fastlege, blir man satt opp hos den nye legen den 1. i påfølgende måned... Dermed kan man risikere å bli stående uten fastlege i inntil en måned... Men det er da fullt mulig å bestille time hos en lege likevel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...