Gå til innhold

Salmiakk utflod.

Anbefalte innlegg

Gjest Enstelig jeg

Jeg har nå i lengre tid,vært plaget med utflod som lukter fisk og salmiakk. Jeg har gått på en hestekur av antibiotika kur,det hjalp ikke. Tatt celleprøver og de var fine. Skal til gynekolog på mandag og undersøke nærmere der. Jeg var øm i livmoren når legen hadde innvendig undersøkelse,hun mente kanskje jeg hadde livmorbetennelse??!!

Jeg er redd og engstelig og er lei denne lukten,jeg vasker tøyet mitt i vaskepulver som er uten parfyme,og vasker meg vekselvis med asan og bare lunkent vann,ligger uten truse om natten.

Nesten så jeg føler jeg "svetter" mye i skrittet.

Eller har jeg urinlekkasje...jeg tenker mye. Er 36 år og har et barn på 12 år født ved keisersnitt,om det har noe å si?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363331-salmiakk-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vanskelig å si - det er mye som kan skape lukt "der nede". Jenter må også huske å vaske seg "under forhuden". Klitoris har en beskyttende hudfold som kan være lur å dra litt tilbake ved vask.Kjønnsykdommer kan gi lukt (regner med at du er testet eller det ikke er aktuelt). Tamponger kan skape lukt dersom du går med dem for lenge. Du er 36 år og det er kanskje litt tidlig for å komme i overgansalderen (men, det skjer) - dette gir hormonforandringer som kan skape lukt. Eller det kan jo være som legen sier - en betennelse (den lukten kan bli ganske ram). Vent til du hører noe fra legen. Er det en betennelse så får du en antibiotika-kur som tar knekken på lukta. Skulle det ikke være det kan det være at du har en ubalanse i bakteriefloraen din (av en eller annen grunn). Det du kan prøve da er å reopprette balansen. Gå på apoteket og kjøp ei engangssprøyte. Fyll denne med youghurt naturell (må ikke være tilsetningsstoffer i den av noe slag). Sprøyt det inn og la det virke litt før du skyller det ut. Gjenta noen ganger (dager) og se om det hjelper. Uansett, dersom det ikke skulle være en betennelse så vil nok legen hjelpe deg videre når du forklarer problemet. Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363331-salmiakk-utflod/#findComment-3149554
Del på andre sider

Gjest Enstelig jeg

Hei! Vanskelig å si - det er mye som kan skape lukt "der nede". Jenter må også huske å vaske seg "under forhuden". Klitoris har en beskyttende hudfold som kan være lur å dra litt tilbake ved vask.Kjønnsykdommer kan gi lukt (regner med at du er testet eller det ikke er aktuelt). Tamponger kan skape lukt dersom du går med dem for lenge. Du er 36 år og det er kanskje litt tidlig for å komme i overgansalderen (men, det skjer) - dette gir hormonforandringer som kan skape lukt. Eller det kan jo være som legen sier - en betennelse (den lukten kan bli ganske ram). Vent til du hører noe fra legen. Er det en betennelse så får du en antibiotika-kur som tar knekken på lukta. Skulle det ikke være det kan det være at du har en ubalanse i bakteriefloraen din (av en eller annen grunn). Det du kan prøve da er å reopprette balansen. Gå på apoteket og kjøp ei engangssprøyte. Fyll denne med youghurt naturell (må ikke være tilsetningsstoffer i den av noe slag). Sprøyt det inn og la det virke litt før du skyller det ut. Gjenta noen ganger (dager) og se om det hjelper. Uansett, dersom det ikke skulle være en betennelse så vil nok legen hjelpe deg videre når du forklarer problemet. Ønsker deg masse lykke til!

Takk for svar :) veel kanskje jeg er i overgangsalderen jeg har litt hete tokter innimellom,men det har blitt verre ved bruk av cerazette p piller. Men hadde svettetokter før det også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363331-salmiakk-utflod/#findComment-3149671
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...