Gå til innhold

Spørsmål om suging av menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ruller ned vinduet*

Du, jeg er egentlig ganske smart. Jeg har to utdannelser, har utkonkurrert flere hundre søkere, ikke bare èn gang, men 4! Og for noe dager siden kjørte jeg drosje med en nesten døv sjåfør! Jeg har en IQ på like under Mensanivå.

Hmmm, driver du og sjekker meg opp eller? :P

Skrevet

Hmmm, driver du og sjekker meg opp eller? :P

Jeg måtte bare si det! Jeg liker ikke å bli imaginært dytta til side til fordel for en imaginær akademiker.

Skrevet

Jeg måtte bare si det! Jeg liker ikke å bli imaginært dytta til side til fordel for en imaginær akademiker.

Haha:)) Du har hukommelse som ei dame, jo ;) (sagt i positiv betydning selvsagt ;))

Ingen regel uten unntak :P

Skrevet

Haha:)) Du har hukommelse som ei dame, jo ;) (sagt i positiv betydning selvsagt ;))

Ingen regel uten unntak :P

*klem*

Det var min femte siden 1999.

Skrevet

*klem*

Det var min femte siden 1999.

*dødsimponert* ;)

Gjest uvitende naut
Skrevet

Men han kommer? Merker du ikke at han nærmer seg?

Nei, men han ber meg avslutte når det nærmer seg, for da skal vi bytte stilling og pule skjønner du, bytte til den stillingen det går for oss begge i.

Gjest uvitende naut
Skrevet

Spørs hvor mange år du har tenkt å ha mannen ;P

Ja men vi varierer jo hvis vi vil, er bare ikke noe vi må hele tida.

Skrevet

*dødsimponert* ;)

Det er enda mere imponerende at vi har denne diskusjonen inne i en tråd som heter; Spørsmål om suging av menn!

Dette lover bra! Dersomatte!

Skrevet

Det er enda mere imponerende at vi har denne diskusjonen inne i en tråd som heter; Spørsmål om suging av menn!

Dette lover bra! Dersomatte!

HAHA:)))

DOL er jammen et spennende sted å være - trådene har en tendens til å gå sine egne veier :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...