Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei..

Har nå siste uken hatt to tilfeller der jeg har hatt utrolig sterke magesmerter..

Den første gangen jeg fikk det var det om morgenen og den andre har jeg våknet midt på natten.. Smerten sitter helt nederst i magen og det kjennes ut som jeg må på do.. Men, det kommer ingenting. Det avtar sånn smått etter et par minutter, men kommer tilbake igjen og sånn fortsetter det en 15 minutters tid.. En stikkende smerte.. Disse anfallene er så sterke at jeg gråter av smerte.. Og når det går over er jeg helt utmattet og kvalm.. Har hatt disse smertene før også, men det er en god stund siden.. Kan tenkes jeg bekymrer meg for mye og at det bare er noe vanlig, men smertene er så sterke at jeg må høre meg litt rundt.. HAr også hatt en del smerter nederst i ryggen siste måneden om det kan ha noe med det og gjøre også.. Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363398-kraftige-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenkte var at det kunne være noe som kom fra galleblæra. Gallesteinsanfall. Om du har smerter i ryggen kan det vel så gjerne være nyrestein (spekulasjoner, ikke diagnoser). Ta deg en tur til legen din, trolig vil du bli henvist til ultralyd for å avdekke evt steiner. Bedre å få det sjekken enn å ha så sterke smerter at du gråter av det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363398-kraftige-magesmerter/#findComment-3152044
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...