Gjest Kayia Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Men han kommer? Merker du ikke at han nærmer seg? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Haha, dagens melding!! (Var egntlig svar i en tråd neddi her...;- ) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 *latterkule* :-DDD Skal ikke innom dol så sent på kvelden, skal ikke innom dol så sent på kvelden.. *Banker det inn i hodet!* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Skal ikke innom dol så sent på kvelden, skal ikke innom dol så sent på kvelden.. *Banker det inn i hodet!* Tror jeg må holde meg oppe lenge i kveld også, og vente på spennende og lattermilde innlegg fra Kayia 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Tror jeg må holde meg oppe lenge i kveld også, og vente på spennende og lattermilde innlegg fra Kayia Siden det er satt en flaske tørr riesling i kjøleskapet ser det stygt ut... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Siden det er satt en flaske tørr riesling i kjøleskapet ser det stygt ut... Godt jeg har popcorn i skapet, så har jeg noe å koooose meg med oppi senga til sent på kveld..laptopen i fanget, popcorn og Kayia på DOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.