ChobiKishiue Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei, Jeg er en ung mann på 21 som har vært plaget av hvite blodlegemer i urinen nå i godt over 3 måneder. Det startet med en urinveisinfeksjon etter et samleie mest sannsynelig. Noen dager etter samleiet fikk jeg høy feber og krampe i nedre deler av ryggen. Jeg hadde hatt en kort periode før dette også, ca. 3 dager, hvor jeg hadde symptomer for urinveisinfeksjon. Det forsvant for og jeg brydde meg ikke så mye med det. Etter to uker med den nye omgangen urinveisinfeksjon begynte jeg å dra til lege og han konstaterte at jeg hadde veldig mye hvite blodlegemer i urinen. På papiret stod det 100+, nå har jeg ingen idé om det sier noen noe mer.. Jeg hadde også gonococci i urinen. På dette tidspunktet gjorde det ikke lenger vondt å tisse, men urinen luktet forferdelig. Jeg ventet en uke til uten å gjøre noe og dro tilbake til legen. Da fikk jeg konstatert at gonococci bakterien var borte, men at jeg fortsatt hadde hvite 100+ hvite blodlegemer. Da fikk jeg antibiotika pulver som skulle tas alt med en gang og skulle virke etter en uke. Det gjorde det ikke og jeg dro til legen igjen. Resultatet var uforandret. Doktoren sa at han ville enten vente en måned eller ta en CAT scan. Jeg valgte å vente en måned siden jeg ikke er flust med penger. Etter det har mye skjedd. Jeg bor i Japan og ja var altså med på jordskjelvet. Alt i alt har jeg ikke dratt til doktoren igjen. Jeg begynner å bli urolig dog siden jeg har nå veldig lavt immunforsvar og blir lett forkjølet/m influensa. Jeg tenker siden jeg ikke har råd til å gå til doktoren for en CAT scan, hva andre muligheter har jeg. Og hva er det dette kan dreie seg om? Jeg vet at det er umulig å vite nøyaktig ut av bare dette, jeg har hørt at det kan rangere fra alt mellom allergi til kreft. Nå har jeg ingen forøvrige smerter. Det kiler heller litt noen ganger når jeg tisser, spesielt om morgenen da jeg ikke drakk mye vann kvelden før. Jo mer vann jeg drikker jo mer går lukten bort også. Men ingen ting ser ut til å få det til å forsvinne. Jeg kan forresten en svær samling hvite små klumper i urinen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363440-hvite-blodlegemer-i-urin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.