Gjest signert Skrevet 18. april 2011 Skrevet 18. april 2011 Har du funnet noe som ikke trigger migrenen? 0 Siter
Gjest hihihhi Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 sliter med det sammen selv! fikk migrene av pplaster, begynte på microgynon og i dag starter jeg på cerazette! håper den er knall 0 Siter
Kalevaala Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Nei dessverre, og jeg har forsøkt: Mange forskjellige p-pilletyper P-sprøyte P-plaster P-pute P-stav Alle gir meg markant økning i antall migreneanfall pr. måned. For meg ble løsningen å slutte helt med hormonprevensjon. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Jeg hadde aldri hatt migrene før jeg bytta fra gode, gamle Marvelon til Yasmin. Hodepinen var helt uutoldelig 2-5 dager før mens. Da jeg bytta fra Yasmin til Microgynon, ble smertene så godt som borte. Nå har jeg hodepine i 1-2 dager, men smertene er ikke i nærheten av slik de var med Yasmin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.