Gå til innhold

Anbefalte innlegg

... laga meg en profil på møteplassen =))

Et stort skritt for å komme meg på "markede" igjen... Ikke lett det der etter over 25 med en og samme fyr.

Føler meg på ukjent grunn. Håper jeg finner en hyggelig fyr der inne.

Men hva skriver man om til en fyr du ikke kjenner, ofte ikke vet åssen ser ut for å få et bedre inntrykk..?

Noen råd om spørsmål og emner som gi meg et bedre grunnlag for å plukke ut de som ikke passer meg.

Noen andre som har erfaringer fra den type møtested?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363512-ja-n%C3%A5-har-jeg-gjort-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra, gratulerer!!! Jeg traff min aller kjæreste, der for 3 1/2 år siden. Har ikke angra på det :). Det er mange rare folk der inne (som har vært der i årevis og truffet hundrevis ), men aller flest, bare hyggelige, skjønne mennesker. Bruk hode og hjertet. Jeg var der inne i ca tre mnd, traff først tre menn, som jeg hadde det veldig hyggelig med, men de var ikke noen jeg ønsket å bygge en relasjon til. Jeg hadde akkurat funnet ut at de greiene ikke var noe for meg, så seilte mannen inn. Vi snakket liksom bare om musikk i begynnelsen, men gud så morsomt det var å snakke med han, han så sånn passe ut på bildet og jeg hadde jo heller ikke tenke å treffe noe fler akkurat da :). Jeg holdt på å ramle av stolen når jeg traff han, alldeles superkjekk (ikke som på bildet, han er ikke fotogen) og vi forelsket oss "pang" med en gang, begge to.

Kjempe positiv erfaring for meg og jeg anbefaler alle som vil til å gjøre det ! Ordentlig lykke til !!

*nikker* Jeg fant kjæresten via finnenvenn.no og det viste seg faktisk at vi hadde treftes 16 år tidligere under helt andre omstendigheter, på ferie. :o)

Om noen uker har vi 6-årsdag og er fremdeles like forelsket og har det bare ufattelig bra sammen. *hehe* Det er nesten pinlig... ;o)

så bra, gratulerer!!! Jeg traff min aller kjæreste, der for 3 1/2 år siden. Har ikke angra på det :). Det er mange rare folk der inne (som har vært der i årevis og truffet hundrevis ), men aller flest, bare hyggelige, skjønne mennesker. Bruk hode og hjertet. Jeg var der inne i ca tre mnd, traff først tre menn, som jeg hadde det veldig hyggelig med, men de var ikke noen jeg ønsket å bygge en relasjon til. Jeg hadde akkurat funnet ut at de greiene ikke var noe for meg, så seilte mannen inn. Vi snakket liksom bare om musikk i begynnelsen, men gud så morsomt det var å snakke med han, han så sånn passe ut på bildet og jeg hadde jo heller ikke tenke å treffe noe fler akkurat da :). Jeg holdt på å ramle av stolen når jeg traff han, alldeles superkjekk (ikke som på bildet, han er ikke fotogen) og vi forelsket oss "pang" med en gang, begge to.

Kjempe positiv erfaring for meg og jeg anbefaler alle som vil til å gjøre det ! Ordentlig lykke til !!

Hei

Takk for hyggelig svar, var en veldig koselig historie =)) sitter å smiler mens jeg leser innlegget.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...