Gjest Kristin.N Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Jeg er en jente på 26 år, og jeg samboeren min forsøker å få barn. Jeg tester negativt, men får ikke mensen. Er etter "gjennomsnittsberegningen" 5 dager over dato (33-34 dager fra første mensdag forrige måned), men sannheten er at jeg aldri egentlig har sjekket hvor mange dager jeg har i mellom hver menstruasjon. Har også en følelse av at det varierer med et par-tre dager. Vi hadde samleie alle dagene jeg skulle hatt eggløsning i forhold til våre beregninger - men det kan jo hende at EL ikke var disse dagene. Vi har regelmessig samleie uansett - så det er kanskje sannsynlig at jeg har blitt befruktet senere også. Går sjelden 4-5 dager uten at vi har samleie. Hvor lenge kan man teste negativt og hva bør vi gjøre? Dette er den første måneden vi prøver "på ordentlig". 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Dere bør slappe av, leve sunt og ha sex med noen dagers mellomrom og ta det helt med ro. ) Om du ikke har blitt gravid innen neste påske er tiden inne for å kontakte lege. Men ta gjerne folat og legg bort røyken om en av dere røyker. ) Lykke til! Det er kanskje lurt å notere seg første mensdag og holde et øye med syklusen, men ikke bli fanatisk - kroppen kan godt finne på å nekte å bli med barn dersom du blir kjempestresset på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.