Gå til innhold

Hårtap i ung alder.

Anbefalte innlegg

Er en mann på 27år. Jeg begynnte å miste hår da jeg ble 21, men det har da bare blit mer og mer med tia. Hårtappet mitt er mest fra panna og bakover. Jeg sliter veldig med det, og bruker kaps for å skjulle det eller lue. Men nå det siste år har jeg bare skinna meg en gang i mnd. Da det går veldig mye utover selvtilliten min. Hodebunn min er tør men samtidig mye olje (fett) i den. Etter at jeg har dusjet blir hele hodebunnen tør. Men hvis jeg ikke dusjer på 1-2 dager er den fettet. Men jeg klør en del og det er sånn sand akkti hvite små kuler i hodebunnen min. Hvis jeg klør meg så kjenner jeg det at det er veldig grovt og tørt. Det er et eller annet som er i hårsekken min, hvis jeg klør og skrapper den ut følger hårsekken med den. Jeg tar ikke noe type medisiner eller noe annet. Trener er veldig sunn og aktiv person. Far hadde også hårtap og farfar også.. Det kan kanskje være arvelig. Men skjønner ikke at jeg i et så ungt alder skal ha det. Hadde veldig tykk hår. Driver å vuderer hårtransplantasjon men veit ikke hvilken type som er best. Har prøvd alle typer sjampo fra apoteket, både fra norge og sverige men det ser ikke ut til å fungere:(. Kjøper da som regel flass og tørhodebunns shampo og balsam.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363558-h%C3%A5rtap-i-ung-alder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...