Gå til innhold

bloddråper fra den ene brystvorten?

Anbefalte innlegg

heisann, etter en økt på treningsstudioet her om dagen så endte jeg opp med noe jeg vil kalle "konstant stiv nippel" etter det. Måtte hele tiden holde t-skjorta vekk fra den for de det ble ubehagelig å ha tøyet inntil. Senere når jeg sprayer på EdT så kjenner at det stikker og ser ned på den høyrebrystvorten. Da er det kommet noen småe bloddråper som har lagt seg på håret jeg har på brystet. Kan det ha noen sammenheng med en kul som har vært på den høyre underarmen min en god stund nå??

Den forrige fastlegen sa at det var ikke noe å bekymre seg for? men nå som blod har kommet fra den ene brystvorten på den høyre sida, og kulen er på den høyre armen, samt det har klødd til tider under den høyre armhulen. Har jeg grunn til å være bekymret??

Skulle egentlig ringt fastlegen i dag men glemte det på grunn av stress på jobben.

Så trenger jeg å være bekymret eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363571-bloddr%C3%A5per-fra-den-ene-brystvorten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde tatt kontakt med fastlegen igjen, men jeg har en datter som er kreftsykepleier og skremmer vettet av meg og seg sjøl innimellom og sender meg på alle slags undersøkelser.

Jeg har enda ikke opplevd noe unormalt, høyst sannsynelig er det ingenting, men jeg hadde sagt at jeg ønsket en mammografi. Lykke til :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...