Gjest Spørsmål22 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei. Er det noen her som kan svare meg på dette? Kan de som har klaffefeil, refluks, adhd, angst og diabetes få medisin for refluks, adhd, angst og diabetes. Altså nexium mot refluksen, sobril mot angsten, insulin mot diabetesen og ritalin mot adhd? Jeg spør for det finnes jo også medisin mot hjerteproblemer også. Jeg spør også for jeg har diabetes og får insulin mot det, jeg har refluks og får nexium for det, jeg har føtalt alkohol syndrom og adhd og får ritalin for det, jeg har angst/panikkangst og får sobril for det, jeg får melatonin mot søvnen og for et år siden fant en doktor ut at jeg hadde noe med ene hjerteklaffen. ritalin har jeg fått i 6 år, nexium har jeg fått i 6 år, insulin har jeg fått i 11 år, sobril har jeg fått i 1 år og melatonin har jeg fått i 1 år. Jeg har ikke noen bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363622-hjerte-refluks-adhd-angst-og-diabetes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.