Gå til innhold

Herlig nabokrangel :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg vil bare si meg enig med tonie. Her er det musikk fra utested til klokka fem hver dag og hvordan hadde du fikset det da

''Her er det musikk fra utested til klokka fem hver dag og hvordan hadde du fikset det da

''

Jeg synes ikke du kan sammenligne støy fra et utested med støy fra en privat leilighet som kanskje egentlig ligger i et rolig område.

Gjest Elextra

LOL, ser det for meg.

Forøvrig enig med deg i at en bør avstå fra støy i form av høy musikk etc. etter kl. 23 på hverdager. Enkelte unntak må aksepteres (lov å skeie ut en sjelden gang), men ikke på jevn basis.

Tror imidlertid neppe jeg ville toget inn slik du gjorde!! :P

Gjest Elextra

Da får det bli med dagdrømmene da, segunda. Jeg har heller ikke lyst på hytte. Jeg synes det høres så trist ut å dra til det samme stedet nesten hver gang man har noen fridager. Jeg vil heller ha nye impulser.

''Jeg synes det høres så trist ut å dra til det samme stedet nesten hver gang man har noen fridager. Jeg vil heller ha nye impulser.

''

Ja takk, begge deler, sier jeg! :)

Kunne ikke tenke meg å tilbringe alle helger og ferier samme sted. Men veldig deilig å ha et kjent sted man kan reise til som står og venter, med senger ferdig redd og et minimum av utstyr, slik at en ikke trenger å tenke på full pakking hver gang.

''Jeg synes det høres så trist ut å dra til det samme stedet nesten hver gang man har noen fridager. Jeg vil heller ha nye impulser.

''

Ja takk, begge deler, sier jeg! :)

Kunne ikke tenke meg å tilbringe alle helger og ferier samme sted. Men veldig deilig å ha et kjent sted man kan reise til som står og venter, med senger ferdig redd og et minimum av utstyr, slik at en ikke trenger å tenke på full pakking hver gang.

Det argumentet forstår jeg godt. Jeg er nok bare ikke et hyttemenneske. Jeg har prøvd, men det nytter ikke. Jeg blir rastløs og vil ha nye impulser. Skal jeg ha det bekvemt og rolig og kjent og trygt synes jeg det er er best å være hjemme;)

Annonse

''Her er det musikk fra utested til klokka fem hver dag og hvordan hadde du fikset det da

''

Jeg synes ikke du kan sammenligne støy fra et utested med støy fra en privat leilighet som kanskje egentlig ligger i et rolig område.

Jeg bor i et innmari rolig området, hører knapt en bil, men det ser ut til at utestedet har fått begrensninger fordi det er langt mindre plagsomt i år enn det har vært de siste årene. Og utestedet var ikke her da jeg flyttet inn, men har blitt utrolig hipt de siste årene.

Gjest Elextra

Jeg bor i et innmari rolig området, hører knapt en bil, men det ser ut til at utestedet har fått begrensninger fordi det er langt mindre plagsomt i år enn det har vært de siste årene. Og utestedet var ikke her da jeg flyttet inn, men har blitt utrolig hipt de siste årene.

Aha, aner meg hvilket ;)

Aha, aner meg hvilket ;)

Det tror jeg du aner ja. Men 110 desibel inne i stua når vinduene står oppe er ikke kult. Men da utestedet ble startet lå det i en annen bydel og derfor fikk de tillatelse, men nå er bydelsgrensa flyttet og det ligger midt i et bebodd strøk så nå har styret i flere borettslag rundt her klaget i et par år og det ser ut til at det har virket. De må gjerne holde på til tre, men de kan kjøpe nytt ventilasjonsanlegg og lukke dørene, de tjener ikke akkurat dårlig der tror jeg. I forifjor holdt til på til fem hver natt og folk skulle på jobb dagen etter.

• 2 uker senere...
Gjest loløløl

*Undres på hva flyfly hadde gjort etter naboens gjentatte festing når barna sover..*

Flyfly er trolig en av disse "drittungene" uten arbeid som sitter på slike fester og skriker og skråler og holder hele området våkne og som ikke klarer å respektere at de fleste av oss er i jobb og derfor i behov av nattesøvn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...