Gå til innhold

syfilis latens x kirurgi LS-ryggrad

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

God dag ! Kan Du som Dr.Med Spesialist i mikrobiologi uttrykke sin mening til helsekomplikasjonen som paavirket meg. 1.Jeg er 52 aar gammel,og siden 2005 har ryggvirvelproblemer - PRS med neurologiske underskudd (radicular syndrom L4-L5 bilat.) Dg.: M4300 - spondylosis,spondylolistese L4-L5,ustabilitet M4806 - innsnevring av ryggraden,lumbale landskap 2.Kontrollen : 1/2011 - indikasjoner for planlagt elektiv kirurgi LS - ryggrad i maaneden 3/2011 3.Av preoperative blodprover ble funnet : syfilis latens den overforing av smitte det har hendt i aaret 1987 Helse Institute - Registrering mikrobiologiske laboratorium 82145 VDRL mikro...negativ 82111 TP-PA...positiv 82111 TPHA...positiv 82113 FTA-ABS IgG...positiv 82079 19S IgM SPHA...1:4...grenseopplysingen 4.I maaneden 3/2011 jeg gjennomgikk pareteral antibiotika- behandling,ble administrert PENDEPON COMPOSITUM, PLV 1,5 enheter intramuskulaert kvantitative paa den Der- matologi klinikk i Praha.Under oppsyn av dispensary legen - kontrollen serologiske av maaneden 5/2011.I 1983 gje- nnomgikk jeg ikke Hodginn-syndrom etterfulgt av kjemote- rapi og straalebehandling. Mitt sporsmaal er derfor : KAN VAERE EN POSITIV VERDI I SCREENING SERO- LOGISKE PAAVIRKE DRIFT AV LS - RYGGRADEN ??? Takk for Deres fagsvaret pi og straalebehandling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363670-syfilis-latens-x-kirurgi-ls-ryggrad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...