Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde et innlegg om utsettelse av mens med Trionetta 21, men fikk ikke egentlig svar på det jeg lurte på... Jeg fikk tips av en farmasøyt på et apotek om at man like gjerne kunne utsette ved å begynne direkte på et nytt brett uten opphold. Overalt her på DoktorOnline leser jeg at man KUN kan utsette med å fortsette på de gule pillene på nytt brett...

Hva har skjedd med meg da? Er over halvveis i det nye brettet (som jeg begynte FRA BEGYNNELSEN av)... Jeg har IKKE fått noen mens midt inni dette brettet... Kan jeg være gravid? Har en venninne som har gjort dette flere ganger, og hun har fått vanlig mens etter at hun var ferdig med "en helt ny runde", etter å ha utsatt mensen.

Jeg har brukt p-piller i 3 1/2 år (Trionetta)

Takk for raskt svar!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36371-trionetta-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...