Gå til innhold

Smerter under/etter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest Ida, 19 år

Hei, jeg er ei jente på 19 år. Nå har jeg vært plaget med utrolige smerter nederst i magen i noen måneder under og etter samleie. Smertene er så sterke at jeg gråter og ikke klarer å reise meg opp. Jeg har vært hos gynekolog, og sykehus x2. Det er ingenting som tyder på at det er noe galt med meg, men når jeg var på sykehuset for andre gang, fant de en syste nede ved høyre side av magen. Jeg fikk beskjed om at denne ikke var farlig, men jeg lurer på om det kanskje er denne systen som gjør at jeg får disse smertene? Hadde det kanskje vært lurt om jeg fjernet den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363804-smerter-underetter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ikke godt ut!

Jeg vil tro at den opprinnelige grunnen til at du gikk til gynekolog og på sykehus var smertene, så jeg synes det er dårlig at de ikke forsøker å hjelpe deg med dette.

Greit nok at de har funnet en cyste, men de må jo hjelpe deg å finne ut om den kan/bør fjernes for å få vekk smertene også da.

Ta kontakt på nytt, er mitt råd, for sånn kan du jo ikke ha det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...