Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært samboer i snart 5 år og vi har ei datter på 2 1/2 år sammen.I tillegg har vi barn på hver vår kant, som er ungdommer.Samboeren min byttet jobb, mens jeg gikk gravid og var veldig lite hjemme med oss-noe jeg mener er årskaen til at ting har blitt som det er nå.

Jeg fant ut at han hadde sms kontakt med ei annen, men han sa det bare var vennskapelig,men at han hadde mistet følelsene for meg. vi tok en prat og jeg ønsket og ønsker så inderlig å prøve å tilgi og fortsette-noe han også ville.

Det må jo gjøres grep,når ting har blitt sånn, men svært lite blir gjort fra hans side, selv om han syntes at dette er leit for barn og alt sånt.(jeg leser på nettet og har foreslått samlivskurs og prøver å få han til å delta og engasjere seg)uten hell.

Føler at jeg har gått her hjemme med unger,hus og det som hører med, også er dette takka....

Nå sier han bare at vi får gi opp, men ingen av oss ønsker å selge huset og tenker på barna-jeg ønsker så inderlig å holde fam sammen,men vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.

Må også si at han er veldig dårlig til å prate,så jeg tror det blir mye misforståtte ting,når det gjelder barn og div.

Dette ble sikkert litt rotete,men håper at kanskje noen som har vært borte i noe lignene,kan gi noen råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363806-hvor-skal-dette-ende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...