Gå til innhold

Sliter med en flekk på kinnet!! please hjeeeelp.

Anbefalte innlegg

hei, gutt på 18år som har hatt en slags rød flekk i cirka 5måneder nå. Har bare syyykt lyst til å få den bort, til sånn det var før!

Var innom hudlege i oslo idag, spurte om det var noe dem kunne gjøre osv.. men fikk egentli ikke nå svar. hun ville jeg bare sku vente til etter sommern, kanskje vurdere noe da.. men hakke peiling på hva. Også fikk jeg navnet til en fyr som var et av norges beste når det kommer til laserbehandling.

Fortalte alt som hadde skjedd, men hun hadde aldri vært borti det før, så kunne egentlig ikke hjelpe meg.

Det som skjedde er kort sagt: hadde lest på nettet der man kunne fjerne føflekk hjemme selv. Skulle skjære ett hvitløksfedd i 2, legge biten oppå føflekken i cirka en halvtime, før man skulle pirke den bort. Brukte da en nål som jeg steriliserte.

Dette gikk da aldri bort, fordi det blei nesten som ett sår som aldri grodde. Blei ikke nå arr av det, MEN er sånn rosa/rød flekk som liksom ikke går bort, veldig usikker på hva jeg skal gjøre...

Føflekken var på størrelsen på en blyantspiss cirka, kanskje litt større... tenker nå over hvorfor i faen jeg i det hele tatt tenkte på det, og ikke noe på konsekvensene på hva som har/kommer til å skje.

Som sagt... angrer syykt. Please kom med nå feedback om noe slags tips eller uansett. vært innom hudlegen, og en gang å prøvd diodelaser. brukt nesten 2000 kr på det, uten framgang.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...