Gå til innhold

støtte

Anbefalte innlegg

Gjest Fru monster

Hei. Jeg sliter med endel sprengte blodkar på bena. Dette gjør at jeg ikke vil gå i andre ting enn langbukser. Etter mitt siste svangerskap så har jeg og fått masse pigmentflekker i ansiktet. Jeg sliter ganske masse med dette. Syns det er veldig stygt og syns det bare kommer mer og mr. Føler meg ikke vel, og vil nesten ikke vise meg for folk. Finnes det noen form for pengestøtte for å få fjernet dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363862-st%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synes jeg

Jeg skjønner at det plager deg, men hvordan skulle det bli om man skulle fått støtte til slikt? De fleste av oss har nok noe vi gjerne ville fikset på antar jeg. Jeg valgte selv å fikse på noe som har plaget meg hele livet. Mye fett på innsiden av knærne, av alle ting. Hemmet meg i buksekjøp, vegret meg for bikini og skjørt over knærne. Jeg var villig til å bruke så mye penger på det., så kompleksfylt var det. Det kostet meg litt over 16 000 av egen lommebok. Du får rett og slett sette i gang å spare. Jeg vil tro dette ikke er blant de dyreste tingene å få utført.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363862-st%C3%B8tte/#findComment-3156230
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...