Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei! min samboer har hatt testikkel kreft, fikk diagnosen i april i år( tok 3 kurer..) jeg var med legen i dag for å høre om prøverørs metoden om vi kunne ta den. Han sa til meg at vi måtte vente til ahn hadde vært friskmeldt i 1 år før vi kunne ta p.metoden. Vi rinde opp til Tr.heim og lurte på det samme. der sa de at vi kunne gjøre det 1 år etter at han hadde operert. Men hva skal jeg gjøre først? prate med lengen? skal til gynekologisk undersøkelse etter legen- det vet jeg er vanlig.. men hvorfor sier de forskjekllige ting?hva er riktig? hun i tr-heim sa at det var 6 mnd å vente på prøverørs i tr.heim..er dette sant?i april neste år er det godt 1 år. Skal vi begynne nå? hva skal vi gjører? kan du fortelle med hav det går ut på?skal vi prate med legen først?så gynekologisk und. etterpå? men hva etter det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36391-pr%C3%B8ver%C3%B8rs-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg går utfra at dere har frosset ned sæd i Trondheim? Da bør dere holder dere til den beskjed dere får derfra. Send et lite brev til avdelingen, så får dere beskjed om hvordan dere skal forholde dere og hvilke undersøkelser som, er nødvendige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...