Gå til innhold

gravid??(voldtatt)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

vet ikke om jeg er gravid eller ikke, tør ikke sjekke, men smerten er så intense, mensen er borte, og i går ble jeg plutselig skikkli sjuk og måtte løpe på do å spy...

liker ikke tanken på at jeg kanskje er gravid, hvopr mye kan èn person ødelegge meg??

Dope meg, voldta meg, gjøre meg gravid...og nå må jeg kanskje ta abort, har ikke samvittighet til det....

og jeg er sulten, men mett, og svimmel, og alt går bare ruindt, men jeg spiser, og magen er vond hele tida...

Har på følelsen at det ligger no inni magen min, og jeg vil ta vare på det, gi det liv, ikke drepe det, men jeg kan ikke la det leve....minne meg om mannen som voldtok meg...liker ikke tanken...

må ta graviditets sjekk eller dra til legen snart....bare finne ut hvordan det står til med magen min....

vil ikke gjennomgå abort, livet mitt er altfor jævli nå, takler ikke at alt bare hoper seg opp, ødelegger meg ned...tråkker meg lenger ned i grusen,....ned i kvikksand, og det er umulig å komme opp igjen...

faen vil ikke være gravid!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36392-gravidvoldtatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test! Det MÅ du gjøre hvis du ikke ønsker å få et eventuelt barn. Er du raskt ute med å finne ut at du er gravid går det an å få "abortpiller" hvis du ønsker det. Det er kanskje lettere for deg enn et inngrep? Greit å ha muligheten ihvertfall - så ta for all del den testen nå!

Krysser fingrene for at du ikke er gravid. Håper du har anmeldt den drittsekken som gjorde dette mot deg.. vet at det ikke er lett, men..

Uansett - lykke til! Håper du klarer å snakke med noen om dette så du ikke må bære det helt alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36392-gravidvoldtatt/#findComment-139128
Del på andre sider

Ta også en titt på overgrepsforumet her, der finner du mange som er og har vært i lignende situasjon og som kan gi støtte, råd og tips til hvordan du kan komme deg videre.

Håper du klarer å ta imot all den hjelpen du kan få, og at du har krefter til å anmelde den dritten som voldtok deg!

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36392-gravidvoldtatt/#findComment-139146
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Den dritten skulle hatt juling, noe så innmari.

Vil bare si at du må få tatt en test. Vet det er nervepirrende, men det er en utrolig lettelse hvis du ikke er gravid. Det er jo ikke normalt å få sterke smerter ved graviditet, men for alt jeg vet, kan du være i ferd med å abortere. Mye av de symtomeme du har kan skyldes overgrepet, ikke at du er gravid. Da jeg var redd for å være m barn, var jeg konstant kvalm, og det murra i magen.. men jeg var bare nervøs. Og hvis jeg kunne få slike bivirkninger, da skulle det være helt forståelig at du har sterke symtomer, hos deg er det jo ikke snakk om en "glipp". Ganske forståelig at du føler deg jævlig.

Men ta den testen så fort som mulig. Det kan jo være at du ikk er gravid, og da har du en bekymring mindre. Hvis du er det, ta kontakt med en støttegruppe. de kan hjelpe deg gjennom en abort. uansett må du snakke med noen, du kan ikke bære på dette alene, det kommer til å spise deg opp.

Også vil jeg si en ting til.. når du faller.. og blir deprimert.. og det ikke finnes noen utveg.., depresjonen går over. Det går enklere med hjelp, men uansett, depresjonen går over. Men følelsene du har må ut, ellers vil det skje igjen og igjen.. Hvis du søker hjelp nå, slipper du mye av elendigheta. Sier ikke at det blir lett. Men da har du en real sjanse til å få tilbake livet ditt.

Og det fortjener du vel? Ikke du som har gjort noe galt.

Ønsker deg all mulig lykke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36392-gravidvoldtatt/#findComment-139167
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Ta en test! Det MÅ du gjøre hvis du ikke ønsker å få et eventuelt barn. Er du raskt ute med å finne ut at du er gravid går det an å få "abortpiller" hvis du ønsker det. Det er kanskje lettere for deg enn et inngrep? Greit å ha muligheten ihvertfall - så ta for all del den testen nå!

Krysser fingrene for at du ikke er gravid. Håper du har anmeldt den drittsekken som gjorde dette mot deg.. vet at det ikke er lett, men..

Uansett - lykke til! Håper du klarer å snakke med noen om dette så du ikke må bære det helt alene.

Har ikke klart å anmelde han...tror ikke noen tror på meg likevel, og har ikke så fin "historie" hos politi...

Skal ta en test når jeg får penger, blir vel en gang i neste uke.

Ikke lett å gå med dette helt alene, er noen som vet om det, men de vet ikke hvordan jeg virkelig føler innvendig, det klarer jeg ikke fortelle..

Det er for seint med abortpiller....men håper jeg slipper selve inngrepet, men jeg tar det med ro imens, og håper alt går over, det er nok bare fordi jeg vet sjansen for å være gravid er der, at det er derfor jeg føler meg sånn her...

takker for svarene....og ønsker dere også lykke til videre!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36392-gravidvoldtatt/#findComment-139175
Del på andre sider

Annonse

Har ikke klart å anmelde han...tror ikke noen tror på meg likevel, og har ikke så fin "historie" hos politi...

Skal ta en test når jeg får penger, blir vel en gang i neste uke.

Ikke lett å gå med dette helt alene, er noen som vet om det, men de vet ikke hvordan jeg virkelig føler innvendig, det klarer jeg ikke fortelle..

Det er for seint med abortpiller....men håper jeg slipper selve inngrepet, men jeg tar det med ro imens, og håper alt går over, det er nok bare fordi jeg vet sjansen for å være gravid er der, at det er derfor jeg føler meg sånn her...

takker for svarene....og ønsker dere også lykke til videre!!

Kom deg til lege! En test vil bare gi deg et svar på en evt graviditet, men hart du smerter er det alldeles ingen vanlig graviditet! Det virker veldig som det kan være graviditet utfor livmor, og det er både vondt, og veldig farlig. Fostere utfor livmor kan ikke leve. Sitter egget f.eks i en eggleder, kan du risikere at egglederes sprenges, noe som igjen kan føre til sterilitet. Et foster utfor livmor må dessuten fjernes, før det gir deg bakterier innvendig, og sterilitet. Gå til legen NÅ, og vent ikke på penger!!

Ønsker deg all lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36392-gravidvoldtatt/#findComment-139662
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...