Gå til innhold

Rød flekker etter fjerning av føflekk med laser

Anbefalte innlegg

Gjest MiissN

Hei! Jeg er en jente på 23 år og har fått fjernet to føflekker på siden av ansiktet (ved halsen) ved hjelp av laser. Jeg har tidligere fjernet føflekker kirurgisk og da har det blitt små arr, ikke noe sjenerende. Jeg valgte laser denne gangen fordi jeg ble fortalt at da slipper jeg noe arr i det hele tatt. Nå er vi i mai og jeg fjernet disse føflekkene i begynnelsen av desember. Jeg har to helt røde flekker der føflekkene satt og dette er ekstremt sjenerende, verre enn føflekkene! Er dette normalt? Hvorfor har de blitt helt røde når jeg fikk beskjed om at det ikke kom til å bli arr? Er det noe jeg kan gjøre for å fjerne denne rødheten, det ser ikke ut til at det blir noe mindre uansett hva jeg smører på. Jeg vil ikke gå rundt med to røde flekker i ansiktet hvordan kan jeg ordne dette??

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...