ukjendtherremann Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei, jeg er en gutt på 24år som er ganske sikker eg har hemorider. Har hatt det en stund tror eg, men egentlig aldri tatt meg gidden til og finne ut av det. Eg får intense smerter i sånn 1-2sekunder i analen,eller rett over iblant. Det varer ikke lenge og går egentlig raskt over, selv om det stikker ganske heftig når det stikker. I tillegg til dette, har eg av og til blod etter og ha vært på do, eg leste at eg burde undersøke dette, noe eg sjekket ved og ta papir etter at eg hadde tørket selvsagt, og så at d var blod der, veldig lite da... Det eg lurer på er, hvordan kan eg behandle dette, uten at eg trenger å gå til noe lege, er flaut nok i seg selv ^^ Og hvor lang tid tar en evt behandling av dette? og viktig: Er det farlig om eg tar en slik behandling, om eg ikke hadde det alikavel? selv om eg er 90% sikker etter hva eg har lest. takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364193-hemorider/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.