Gå til innhold

Hemorider

Anbefalte innlegg

ukjendtherremann

Hei,

jeg er en gutt på 24år som er ganske sikker eg har hemorider. Har hatt det en stund tror eg, men egentlig aldri tatt meg gidden til og finne ut av det. Eg får intense smerter i sånn 1-2sekunder i analen,eller rett over iblant. Det varer ikke lenge og går egentlig raskt over, selv om det stikker ganske heftig når det stikker.

I tillegg til dette, har eg av og til blod etter og ha vært på do, eg leste at eg burde undersøke dette, noe eg sjekket ved og ta papir etter at eg hadde tørket selvsagt, og så at d var blod der, veldig lite da...

Det eg lurer på er, hvordan kan eg behandle dette, uten at eg trenger å gå til noe lege, er flaut nok i seg selv ^^ :)

Og hvor lang tid tar en evt behandling av dette?

og viktig: Er det farlig om eg tar en slik behandling, om eg ikke hadde det alikavel? selv om eg er 90% sikker etter hva eg har lest.

takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364193-hemorider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...