Gå til innhold

Tørt og utslett

Anbefalte innlegg

Gjest JC (49 år)

Hei! Jeg var sammen med en flott og energisk dame et halvårstid og til for tre-fire måneder siden. Vi hadde ubeskyttet sex da hun ikke kunne bli gravid. I den siste tida av forholdet fikk jeg rødme på penishode og i et "belte" øverst på innvendig forhud. Jeg har også senere fått et par andre "bivirkninger". Før ble jeg VELDIG fuktig når jeg ble seksuelt tent. Det ble støtet ut rikelig med fuktig, "oljeaktig" smøring ved opphisselse. Nå er jeg helt tørr, og det alltid. Videre virker det som om penishodet "flasser" av et hvitt prikkete belegg, og med mer smegma-lignende oppsamling under hodet. Og til slutt kommer det en lukt jeg ikke har kjent før, bortsett fra at jeg kjenner den igjen fra hennes underliv. Jeg regner med det kan være noe sopp-lignende, men har prøvd både vann, Lactacyd og Canesten i perioder uten å ha fått bukt med det. Og hvorfor har jeg helt tørket ut, uten naturlig smøring lenger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364197-t%C3%B8rt-og-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei, Din beskrivelse passer helt med en soppoinfeksjon, helstr med gjærsoppen Candida, som er den desidert hyppigste i våre brddegrader. Slike infeksjoner kan være seksuelt overført, men vanligst er det en selvinfeksjon. Candida finnes som en del av den normale "tarmflora" og finnes i avføring hos de fleste av oss. Behandlingen er hygiene, renslighet og antisopp middel. Du nevner riktig nok at du har prøvd Canesten, men spørsmål om du har brukt lenge nok. Canesten er en anerkjent middel mot gjærsopp, og det burde virke om du bruker riktig: påsmøres 2 - 3 ganger daglig i opp til 2-3 uker. Hvis ikke det hjelper bør du få tatt en prøve til bakteriologisk /sopp undersøkelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364197-t%C3%B8rt-og-utslett/#findComment-3161111
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...