Crimson-Angel Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har for tiden hatt plager med flere av leddene mine, det begynt med den ene ankel, men smertene fort spredt seg over til den andre ankelen, begge knær, ryggen, kjeven og venstre albue. Jeg har hatt smertene for nesten et helt år nå. Har vært til reumatolog, og tok en del blodprøver som var normalt, men jeg også fikk isotop scaning, og fikk svar at jeg hadde økt opptak i føtter og knær som var forenlig med artritt. Men jeg har ikke fått noe for smerten, og reumatologen vil ikke se meg igjen. Hadde time som second opinion hos reumatologen men fikk høre at reumatologen kan ikke hjelpe meg, og at jeg skal snakke med fastelege, som allerede fortalt meg han kan ikke hjelpe meg. Det blir kun værre med, bevegelse/belastning, jeg kan knapt gå ned trappa, eller opp bratte bakker. Leddene are varmt og rødt, og jeg sliter med sovn pga smertene. Jeg lurer på, finnes det noe jeg kan ta eller gjøre for å dempe smertene, ibux og paracet hjelper ikke. Og eventuelt hvilke andre spesialister kan jeg oppsøke for hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364209-vondt-i-leddene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.