Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.

Ja...det er det jeg trenger: Et realt spark bak!!!

Jeg trenger et realt spark bak til å gjøre endringer i livet mitt. Jeg har det ikke bra. Jeg mistrives i ekteskapet hvor det er mye negativt i forbindelse med poden til gubben. Jeg mistrives i hele settingen. Jeg mistrives med meg selv.

Hele den negative settingen tar så mye energi av forholdet...

På en måte vil jeg bort fra alt...

På en annen måte så ønsker jeg at alt detet negative gir seg...og "så levde de lykkelig alle sine dager"...

Akkurat nå vil jeg bort fra alt: Jeg ser for meg min egen koselige leilighet. Ingen konflikter. Ingen angst for hva som venter meg av negativ setting...

Jeg trenger et realt spark bak for å tenke konstruktivt !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364218-jeg-trenger-et-realt-spark-bak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jubalong70

Jeg sier som togli, ring familievernkontoret.

Om det er mulig for dere å fortsette samlivet, så må det skje noe - NÅ!

Om det ikke er mulig, så får dere en flott mulighet til å avslutte forholdet på en god måte.

Sett alarm på mobilen din NÅ med melding til deg selv om å ringe familievernkontoret kl. 08.10 mandag morgen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...