Gå til innhold

herlighet,,,hva skjer

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Og han er ikke under 16 nei + på 10 der :)

No problem, så go for it - og nyt det din heldiggris :P

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• jubalong70

4

• Mammantil3

1

• tonie

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, han vil og du vil - og begge er "lovlige" (regner med han er litt eldre enn 16? :P). Det gjelder å nyte livet! (kan noen si det samme til meg forresten?? :P)

Enig med togli!

Og togli; ''Det gjelder å nyte livet! (kan noen si det samme til meg forresten?? :P)'' KOS DEG!!

Skrevet

Neida, han vil og du vil - og begge er "lovlige" (regner med han er litt eldre enn 16? :P). Det gjelder å nyte livet! (kan noen si det samme til meg forresten?? :P)

Nyyyyt livet, Togli! Nå! :o)

Gjest togli
Skrevet

Enig med togli!

Og togli; ''Det gjelder å nyte livet! (kan noen si det samme til meg forresten?? :P)'' KOS DEG!!

Takk - med en på 23??? Nei, tror ikke det - selv om han er helt på knærne og lekker som bare fy! Men tror jeg ville fått sånne ekle vibber.... 26 er tross alt litt bedre :P

Gjest togli
Skrevet

Nyyyyt livet, Togli! Nå! :o)

Jepp, æh... har jo svingt meg litt (vi snakker ikke tjueåra da, heldigvis :P)

Gjest ikke en ønsket situasjon
Skrevet

Altså er du like gammel som meg? :o) Jeg kunne ikke tenkt meg en kar på 26, men om dere liker hverandre så slå til! Hvorfor ikke?! Go for it, girl!

ok, så vi er på samme alder?

Har fått endel tilbakemeldinger her og de fleste er jo go for it :)) he-he :)

Vil bare si du går glipp av noe Lillemus :( Men klart, ikke bra, dessuten er jeg der "oppe", han e så skjønn :)

Skrevet

No problem, så go for it - og nyt det din heldiggris :P

ha-ha :) heldiggris kan vel diskuteres,,nå ble det sånn :) Men ja liker gutten sååååå godt :) Han e så god :)

Skal kose oss,(får jeg håpe) litt fremover :)

klem

Skrevet

:)

Enig med deg.

jøsses

Skrevet

Vil bare si du går glipp av noe Lillemus :( Men klart, ikke bra, dessuten er jeg der "oppe", han e så skjønn :)

''Vil bare si du går glipp av noe Lillemus :( Men klart, ikke bra, dessuten er jeg der "oppe", han e så skjønn :)''

Neppe - jeg har jo verdens beste kjæreste jeg. :o) Vi har faktisk 6-årsdag i dag. :o)

Skrevet

Jøsses?

Bare tenkte , er det ok og er det sånn at du tenker ok,,,go on :)

Skrevet

''Vil bare si du går glipp av noe Lillemus :( Men klart, ikke bra, dessuten er jeg der "oppe", han e så skjønn :)''

Neppe - jeg har jo verdens beste kjæreste jeg. :o) Vi har faktisk 6-årsdag i dag. :o)

:)

Skrevet

''ok, så vi er på samme alder?''

Hvis han er 26 og du er 17 år eldre, så ja. :o)

Skrevet

''ok, så vi er på samme alder?''

Hvis han er 26 og du er 17 år eldre, så ja. :o)

mener du hva ?

Skrevet

ok, datt litt ut :=

Skrevet

mener du hva ?

Hvis han er 26 år og du er 17 år eldre (=43) så er vi like gamle.

Gjest togli
Skrevet

ha-ha :) heldiggris kan vel diskuteres,,nå ble det sånn :) Men ja liker gutten sååååå godt :) Han e så god :)

Skal kose oss,(får jeg håpe) litt fremover :)

klem

Gudd løkk ;)

jubalong70
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det ikke være lov? Jeg tar da utgangspunkt i at gutten ver over 16 år ;)

Sett i gang, kos deg. Så vil tiden vise om det er noe som varer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...