Gå til innhold

skadet begge bena

Anbefalte innlegg

Gjest dumrian

Gjorde noe helt idiotisk onsdagen før skjærtorsdag. Var på fest, skulle ta en snarvei hjem, hoppet fra en kant og landet på bena 3-4 meter ned på hard asfalt.

Dagen etter kunne jeg ikke gå i hele tatt. Begge føttene hadde hovnet opp og den ene foten var så ille at den så deformert ut.

Var på sykehuset og tok røntgen av begge bena som viste at det var brist i noen små ben inne i den ene foten.

Saken er at jeg fortsatt har vondt i begge bena og er fortsatt hoven rundt begge anklene. Kommer dette til å gå over? Begynner å bli fortvilet siden jeg verken kan trene eller gå tur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364371-skadet-begge-bena/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...