Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fantastisk..jeg er så glad.denne gangen vet jeg ,at jeg er helt ferdig med røyk.

Mannen min har også klart det og ungene våres er kjempeglade....ingen av de røyker heller!

Jeg har lagt på meg enormt mange kilo og trodd jeg kunne klare å slanke meg rask fort i tillegg.Men nei! der ligger problemet mitt nå. Kjøpte meg en del nye klær igår,så nå er jeg i str.42 noen plagg i ekstra large og jeg som gikk i 36-38 før.

Har noen fine slankeoppskrifter,,så det er ikke det!

Jeg røyker ikke...drikker ikke alkohol eller brus...så da har jeg bare all den deilige gode maten å kose meg med! Kake til kaffen hører også med. spiser ikke sjokolade heller, men er veldig glad i salte ting som nøtter -potetgull med rømmedipp.

Jeg får vel finne fram slankeoppskriften igjen...må da kunne få det til også!

en glad yr

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364590-snart-7-mnd-uten-r%C3%B8yk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! :))

Du trenger ikke spise slankemat, bare lære deg å spise sunn mat som holder blodsukkeret stabilt, for da forsvinner også behovet for fett og søtt! Det er faktisk ikke vanskelig bare man setter seg inn i hva slags mat det er lurt å spise :)

Takk for gode råd:0) Holde blodsukkeret stabilt hm...skal søke litt på nettet :0) takk

Gratulerer, veldig flott at du nå er røykfri.

Pass på at du aldri faller for fristelsen til å røyke "bare litt" for å stabilisere vekten. Ta heller kontakt med fastlege, som kan gi deg gode råd om kosthold eller henvise deg til riktig instans.

takk:0) aldri mere ! har forsøkt røykeslutt 13-14 ganger før ,men første cigaretten ødela alt!

Gjest sivera

Gratulerer, veldig flott at du nå er røykfri.

Pass på at du aldri faller for fristelsen til å røyke "bare litt" for å stabilisere vekten. Ta heller kontakt med fastlege, som kan gi deg gode råd om kosthold eller henvise deg til riktig instans.

Veldig viktig og ikke ta den ene røyken etter at man har sluttet ja. Jeg har ikke tatt en røyk på over 10 år nå og skal heller aldri gjøre det :)

• 2 uker senere...

Annonse

Så FLINK :)))) !!!!

Jeg hadde igår 29. mai, 34 uker som røykfri, alstå ca 8 1/2 mnd.

Var på fest om fredagen, og "måtte" bare smake, fysj å fysj :( klarte ikke dra ned, å det smakte pyton.

Når jeg har forsøkt å slutte tidligere så er det festene som har ødelagt for meg, for da måtte jeg liksom smake, og da var det gjort, denne ganger er alt annerledes, for det første smakte det pyton, klarte ikke dra ned, og dagen etterpå fristet det ikke i det hele tatt.

Kjedelig med disse kiloene :( ca 5 kilo har jeg dratt på meg :((

Fortsatt lykke til !!

Så FLINK :)))) !!!!

Jeg hadde igår 29. mai, 34 uker som røykfri, alstå ca 8 1/2 mnd.

Var på fest om fredagen, og "måtte" bare smake, fysj å fysj :( klarte ikke dra ned, å det smakte pyton.

Når jeg har forsøkt å slutte tidligere så er det festene som har ødelagt for meg, for da måtte jeg liksom smake, og da var det gjort, denne ganger er alt annerledes, for det første smakte det pyton, klarte ikke dra ned, og dagen etterpå fristet det ikke i det hele tatt.

Kjedelig med disse kiloene :( ca 5 kilo har jeg dratt på meg :((

Fortsatt lykke til !!

Takk i like måte :0)))

Har tenkt på røyk, kansje 3-4 ganger, men aldri hatt behovet for

å prøve igjen! Jeg vet, at da kan jeg sprekke igjen,så denne

gangen er det meg som har makta :0)))

Har trøbbel med vekta, men motivasjonen min er like rundt hjørnet :0) og da skal det bli andre boller!

Lykke til videre du også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...