Gjest Maria 27 Skrevet 7. oktober 2001 Del Skrevet 7. oktober 2001 Vi har barn fra før, men har nå en stund planlagt nestemann. Etter menstruasjonen i denne syklusen, begynte jeg å følge med på min egen livmortapp daglig, og gjerne flere ganger daglig. Har lest mye, og er inneforstått om hvordan tappen åpener seg, og trekker seg litt opp under eggløsning. Jeg fant ut at den hos meg åpnet seg gradvis i noen dager, før den ble helt åpen. På dette tidspunket fikk jeg også en del utflod, og jeg tok en ClearPlan eggløsningstest som gav positivt resultat. Fra tappen stod som helt åpen, begynte den så å lukke seg fra dagen etter igjen. Jeg er nå noen dager etter eggløsning, men lurer på, kan det hende eggløsningen likevel kan være uteblitt? Selv om kroppen forbereder seg, og tappen åpnes, eller åpnes den seg KUN dersom der virkelig er et egg som skal slippes ut? Det er vel unødig å si vi har stått på for harde livet kring eggløsning nå, og vært overrasket over at eggløsningen hos meg har skjedd TRE dager tidligere enn "regelen" sier, og hva jeg selv har trodd. Var derfor spennende å følge med og dermed få sett at eggløsning ikke alltid skjer når man tror den skal ske, og det da kan bli problemer med barn... Men altså, er man sikret eggløsning når man har fått positivt svar på ClearPlan, og kjent hvordan tappen har åpnet seg, eller kan den likevel utebli? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36460-sikret-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. oktober 2001 Del Skrevet 8. oktober 2001 Livmortappen åpner seg ikke for å slippe egg ut, men for å slippe sæd inn! Clearplan-utslag er et sikkert tegn på at du har eggløsning. Det lyder som alt er bra hos deg. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36460-sikret-eggl%C3%B8sning/#findComment-139625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.