Gå til innhold

Sviing i öyne

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg har i vel 2 uker hatt sviing i öynene,begynte i det venstre. Det er i öyekrokene mot nesa og under öyeeplene.Jeg har i tre uker vaert på besök hos kjente i Sverige.Min venn der sier det kanskje kan komme av at de har kjöpt to brukte sofaer med mye röklukt,som de så har behandlet med et slags rensemiddel ( spray? )(Avgasser ? ) Jeg har en mulig carcinomtumor i nesen (påvist ved ultralyd i Marokko mars, men MR her ikke viste noe). Har tenkt snart å dra tilbake til Marokko. for et 2 måneders opphold.Er det tilrådelig (öynene) ? Kan dette vaere tegn på noe alvorlig ? Jeg har vart på sykehuset her, fikk ikke se legen, men sykesöster fortalte legen om symptomene ( For halvannen uke siden).Dert ble tatt kontroll av trykket i öyet - normalt. Så vidt jeg kan se er ikke öyet spesielt rödt, det er bare rödt å se i öyet når jeg drar ned nedre öyelokk.Det må vel vaere slimhinnene som klör ? Hva bör jeg gjöre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364692-sviing-i-%C3%B6yne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Sviende øyne kan ha mange årsaker med allergi og irriterte slimhinner som en av de vanligste. Det kan være allergi mot bjørk eller noe fra innemiljøet og det kan være verdt å prøve noen dager med øyendråper mot allergi som kan kjøpes uten resept fra apotek. Jeg tror ikke plagene skyldes en eventuell tumor i nesen eller bakterieinfeksjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364692-sviing-i-%C3%B6yne/#findComment-3167770
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...