Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For litt over en uke siden fikk jeg fjernet hormonspiral og begynte rett på Cerazette mini piller.

Rundt 2-3 dager etter spiralen ble fjernet ble jeg skikkelig øm i livmor, og har vært det siden. Er øm hele tiden men blir vondt/ubehagelig om det er bevegelse i det området.

Setter jeg meg litt for hardt ned blir det vondt, når jeg må på toalettet å ha avføring er det vondt/ømt i det avf passerer det området, har jeg luft i magen og må prompe merker jeg at det er skikkelig ømt, idet lufta kommer ut og ved samleie er det vondt/ubehagelig hvis sambo stanger litt borti livmorhalsen (eller hva det nå heter oppi der... hehe). Trykker jeg på magen over livmor blir det ubehagelig. Har ikke noe feber, økt utflod o.l. Det er bare skikkelig ømt hele tiden.

Kan det være livmorbetennelse? Evt andre ting?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364712-livmorbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Gjest karioline

Hvordan går/gikk det med deg?

Jeg var nybegynner med cerazette for halvannen uke siden - og har også vært øm i livmorområdet siden dag 3-4 (klarer ikke trange bukselinninger etc) + at det kjennes ut som om jeg er tissetrengt hele tiden, men at det nesten ikke kommer noe når jeg er på do...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364712-livmorbetennelse/#findComment-3177425
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...